Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 de kynnerene/falske riene. Har vært innlagt par ganger med premature rier og vært på sykehuset par ganger å fått med. for å roe livmoren. Er så lei alle de vonde riene som bare må stoppes...og nå all mensmurringen, nedpresset, strammingen i magen, falske rier.... Er såpass langt på vei nå at om det skjer noe så vil de ikke stoppe det lenger. Er så lei alt det tullet her nå...all vondten hver dag...tror at nå..Nå skjer det...men nei...dette er jo bare tull. Enten så får du komme nå lille venn eller så får magen til mamma slutte å tulle så veldig hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå