Honningmelon Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Skulle gjerne hatt det, for jeg liker at det er litt stil, men akkurat nå har vi rett og slett ikke råd. Så her er det møbler i litt forskjellige farger, og alle er ikke like nye heller :-s Syns liksom alle andre enn oss har det så fint hjemme, med alt som matcher. Så blir litt misunnelig, ja.
pøber´n & je Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Du er ikke alene skal jeg si deg. Hos meg er det en salig blanding. Der jeg bodde før, var det enda verre. Har heldigvis fått kjøpt meg noen nye møbler.
Maisie Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Vel, stilen vår er eklektisk. Er det ikke det det heter når man mikser litt forskjellig? Dvs vi bruker det vi har. Skulle gjerne ha det mer helhetlig, men det er økonomien som gjør at det ikke skjer på en stund. Både til innkjøp av ting og til reparasjon av bil så vi kommer oss til butikken...
jente30L Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 hos oss er det vel en blandet stil men stort sett ting som passer sammen. noe arvet,noe nytt,osv.... elsker chabby chic stilen..
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hehe.... De fleste vil nok si at det ikke er noen "stil" her i huset..... Her er det ganske så salig blanding, foreløpig, og det kommer det nok delvis til å være for all framtid. For å være ærlig, så driter jeg glatt i hva andre mener om hjemmet mitt - vi trives her og de tingene vi ikke liker av det vi har, de står på listen over hva som skal byttes ut neste gang vi skal kjøpe noe nytt.
cheni Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Vi har ikke noe stil... ( Men når vi er ferdig med utdannelsen og sitter med nytt hus blir det forhåpentligvis bedre. Må legge til at vi er overhode ikke opptatt av å ha det så fint og flott, men heller koselig og lunt...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Vi har heller ingen "stil", og det kommer vi (takk og lov) heller aldri til å få. Men tingene passer sammen da, selv om jeg har både nye, fancy ting (lampe i glass og stål med halogenpærer og sånn) og oldemors gamle kommode, og pianoet fra 20-tallet. Syns en bolig skal bære preg av de som bor der, og HATER å være i en stue hvor jeg selv føler meg som "rot" bare ved å være der ;o) Og hvor man enten ikke kan kjøpe nye ting fordi de "ikke passer inn" eller i tilfelle må bytte ut ALT når man først er i gang...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Stil her! Haha! Vi kaller "her-bor-det-folk-stilen".... Koselenestol med uttytende stopp (røverkjøp fra Fretex), tv-møbel som sambos morfar snekret for ørten år siden, kattekasse, leker overalt (ÆVVE! Tråkka på enda en legokloss!), stuebord med merker og hakk i, sofaputer som snus etter hvilke flekker som best kan skjules... Og på veggene har vi et salig virvar av bilder av ungene, kunstverk fra barnehage/skole, mine rare yndlingsting og sambos huskelapper... Har et vennepar som har strøkent hjem med hvit stue full av stilige møbler, kjemisk fritt for hybelbøfler og annet skrot. Og det er innmari fint! Men det blir aldri sånn hos oss. Når vi har ekstra penger, drar vi på tur eller konsert eller noe, det er sjelden vi legger penger i innredning, for å si det sånn!
Stratos med 3 barn Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har stil hjemme!!!! Min stil!!!! Spør du en som kan det er jeg sikkert på jordet, men jeg liker stilen hjemme hos meg jeg, så kan andre mene hva de vil!!!
annie-77 Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Nei det har vi ikke, man skal forsøke ogskape litt helhet i det nye huset. Men ikke helt enkelt når vi voksne har helt ulik smak :-( Billige tips er og samle de møblene som er i nogenlunde lik stil på samme område. Eller så kan alle de ulike møblene males i samme farge, det kan bli ganske fint. (Enklest og male de lyse, og så pusse litt så de ser eldre ut enn de egentlig er, og så trenger du ikke og være så kjempenøye med malinga for det ser ulikt ut på ulike underlag, men da må du jo like den litt slitte stilen da...) Tror ukeblader og interiørblader lurer oss til og tro at mange har det slik, kjenner bare 1 par jeg som har en gjennomført stil !!!
cherry coke Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg HAR stil! Men det er min stil:) Blander nytt og gammelt, og elsker å handle på antikvitetsbutikker. Har store speil med gullrammer, gamle lamper, sølvfat med "gammel" pynt på. Spisestua mi er moderne, men resten er skikkelig blanding. Liker ikke minimalistisk stil...jeg er maximalist:)
Sjefsmegga Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 I fritidsboligen har vi sånn nogen lunde stil...i hvertfall er ting plukket ut for å passe sammen, farger, mønster osv... Samme blir det i boligen vi nå snart skal flytte inn i. Selv uten at det koster så mye. Jeg plukker litt her og der. Vil ikke ha det helt "sterilt" det sal være koselig og personlig, med en viss eleganse og sammenheng. I grunn er jeg veldig flink til å sette sammen ting uten at det koster skjorta. Kan takke tanta mi for det siden jeg har lært av henne. Det er også henne jeg spørr om interiør tips når jeg skal innrede på nytt igjen. Et råd, sjekk "billigkjedene" og bruktbutikker så finner man fort mye lekkert som passer fint sammen uten at det trenger å koste noe særlig. Jeg kjøper stoff til gardiner, duker, puter etc. Noen stoffer med fint mønster gjør seg på et lerret også som colage...så kan man lage en lekker bilde serie til å henge på veggen. Samme kan man også trekke blomsterkrukker vaser i stoff og spray lakke utenpå.. Muighetene er uendelige :-) Bare fantasien setter grenser -)
Honningmelon Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. juli 2007 Godt det ikke bare er oss da :-) Altså, jeg vil ikke ha en minimalistisk stil, og heeelt striglet, men hadde jo vært kjekt om mesteparten hadde passet sammen da, og det gjør det IKKE :-)
fleXibel Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 For øyeblikket er det lett blandet, men vi kommer til å gjøre mer ut av det når vi får vårt eget.. Kjøper inn litt ting o.l. hvis vi har råd og kommer over det.. så litt etter litt blir det noe her
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Her passet ting ganske bra sammen en gang.. Helt til sambo kom drassende med hyller, giga-høytalere og svær tv som kræsjer totalt med alt. :/
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Nope.. Liker det litt mer hjemmekoselig =)
SnupsaTupsa Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 he,he,he tror ikke det gjelder flesteparten av husholdningene her i landet. Jeg trodde det før, men ser du på finn feks så stemmer det ikke. Og i tillegg er jo mange av de boligene der blitt stylet, enten av selger selv, eller av interiørarkitekter el. Vet om mange som skal selge som setter mesteparten på lager, maler hvitt, leier eller kjøper møbler og bruker en halv formue på matchende duker, puter, gardiner, vaser, blomster osv. Vi prøver å ha en stil... Men nå er det nok mest kaos, nesten ferdig oppussa, men ikke helt (og blir det vel ikke heller), og leker overalt som gjelder... Ønsker det ikke hvitt og minimalistisk, men har det koselig og lunt. Godt og se det ikke bare gjelder oss, for synes alle andre vi kjenner vil ha det hvitt og sterilt... Hadde ikke fått det til om jeg ville engang. Hvordan går det med barn da???
Line & Sofie05.05.06 Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 det meste passer sammen. mørke brune sjeksjoner og stuebord. alt er arvet med beiset. så helt greit. ønsker meg det meste nytt til stua når vi eier selv. da skal liksom ikke tingene utsettes for flytting osv. hender jo men er liksom mere sikkert.
Blue Lady Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Har heller ikke noen spesiell stil, heller nok litt mot det minimalistiske, men samtidig har vi masse mørke møbler som ikke passer inn der ) Har ikke råd å kjøpe nytt for hver gang motene eller hva vi liker forandrer seg. I tillegg er det en del oppussing som skal til før vi får det som vi vil, det har vi heller ikke råd til å ta enda.. men har tatt det viktigste som bad og kjøkken.
blimbaby Skrevet 26. juli 2007 #21 Skrevet 26. juli 2007 Så deilig å høre det er flere med egen stil her... hehe... har fått og arva det meste av møbler, og det passer overhode ikke sammen.. Driver i tillegg å renoverer deler av huset så her er det virkelig kaostilstander!!!
<3 + <3 + ? Skrevet 26. juli 2007 #22 Skrevet 26. juli 2007 Her matcher det stort sett, men særlig stilig er det ikke. Vi har panelbelagt stue og røde sofaer, rød gyngestol og tremøbler. Nesten litt sånn hytte-greie hehe..... Det er hjemmekoselig i det minste. Stresser ikke med å bytte ut akkurat.
suseduse Skrevet 26. juli 2007 #23 Skrevet 26. juli 2007 har ikke mye til stil, mest møbler vi har fått, men syns nå vi har det koselig for det! er ikke mye stilbevisst, hverken i møbler eller klær.. så lenge vi trives er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå