Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På helsekorte under * leie/bevgelighet: står det hode...Betyr det att det er festet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg står det bare : H.

og hode på min lille er festet i følge jm.

Skrevet

Okeij...Da er det sikkert festet..:P

Skrevet

Tror bare det betyr at babyen ligger i hodeleie. jeg er andregangs, og hodet til baby er ikke festet, men det står da H hos meg og :)

Skrevet

Hmm... Men ``viss`` hodet er festet, betyr det at det er ikke lenge igjen til fødsel ``??

Skrevet

Hos meg står det HF da jm sa at hodet hadde festet seg...det gjorde det i uke 37. Jeg går nå inn i uke 40, men det har ikke skjedd no enda :-(

Skrevet

Har ikke vært borti at det kun står "hode" i helsekortet, virker som det mangler en opplysning? Du kan jo ringe legen/jordmoren din og spørre hva det skal stå der.

Jeg har hatt en HB (hode bevegelig, regner jeg med, men fikk beskjed om at det var langt nedi bekkenet, uke 37), H/knF (hode knapt festet, uke 39) og nå endelig H/F (hode festet, uke 40). Før uke 25 står det ikke noe, og mellom uke 25 og 36 står det B. Ikke helt sikkert på hva det betyr, men regner med at det står for "bevegelig".

Skrevet

hode er hodeleie. står det på mitt og men det er ikke festet så opplysningene er nok riktige de. betyr bare at den lille lå med hodet ned akkurat den kontrollen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...