Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Edgar Johannes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stygt? Viss jeg noen gang får en gutt til, så skal han hete dette etter sin tippoldefar! Men vi skal bare bruke johannes hadde vi tenkt! Redd for å få litt reaksjoner om vi bruker Edgar, siden det er litt gammal dags! Vi har fått reaksjoner på Navnet Karsten også! Men det er et mer vanligere navn enn Edgar..!

Så hva synes dere om Navnet Edgar Johannes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes ikke det var så veldig fint, men Johannes går greit!

Skrevet

Enig med frøken isabella:)

Skrevet

Næh, alt blir jo en vane :-) kjenner en som døpte gutten sin Ronald og mange syntes det var grusomt, men nå er det ingen som tenker over det lenger :-) Synes det er flott at folk tar navn som ikke er så typiske....

Skrevet

Jeg tenker sånn... (ikke blir fornærmet) man ser på den lille nusselige vakre babyen sin og sier, Edgar... klinger ikke i mine ører. Men navn går jo av og på moten hele tiden.

Skrevet

Gutten vår heter faktisk Edgar, og har aldri hørt at noen synes det er stygt. De fleste synes det er originalt, og navnet kler ham godt .

Skrevet

Synes navnet var fint, jeg!

Skrevet

Ååh guri.. neei, jeg likte ikke navnet.. Johannes kanskje :)

Skrevet

Blir så glad når jeg hører at andre liker gamle gode navn! liker det mye bedre enn mange ac de jålete og feminine guttenavnene..Dessuten blir han jo oppkalt etter oldefaren og det synes jeg er sterkt og vakkert:)

Skrevet

Helt greit.Ikke noe jeg ville valgt. Johannes er forøvrig ganske ok.

Skrevet

synes det var litt kult jeg, litt staselig!!! men så er jeg kjempe fan av å føre selktsnavn videre..

min heter viktor gunvald, og møtt MANGE fordommer på det navnet..

meeen, det er våres valg!!

Skrevet

edgar... en gammel lærer som var ekkel... så nei..

Skrevet

Syns det er så dumt å spørre andre om man liker navnet, er da ikke vi som skal bestemme det!....Måtte jeg bare få det ut!

Det er BRA vi har forskjellig smak! Ellers hadde vel alle i Norges land hatt navn som Ola, Per, Anne og Kari.

Skrevet

gosj..nå ble jeg nysgjerrig.. hehe... min lærer på barneskolen fra 4 til 6 het også Edgar. hehe.

Skrevet

hhihihii.. hvor i landet er du fra?

Skrevet

oppland et sted. ;)

Skrevet

høres ut som navnet på en som er over 80

Skrevet

hahahhaa... nå ble jeg jo enda mer nysgjerrig. :) Vi har noen år mellom oss da ser jeg på profilen vår.

Skrevet

ahhh..ok.. da er det nok ikke samme lærer.. Bor i Lunner kommune jeg. :) Puh. ;)

Skrevet

Han blir jo forhåpentligvis over 80 engang da.

Skrevet

Klassisk og pent.

Eneste jeg har å utsette på det er at det er så kraftig at det kan virke pretensiøst sammen med noen etternavn, f.eks klinger Edgar Johannes Løwenskiold betydelig bedre enn Edgar Johannes Olsen. Men begge deler funker jo.

Skrevet

Hehe kan jo ikke tenke sånn.

Hva med navn alle "prinsessenavnene", ser du for deg en femtiåring som heter MilleIsabelleMichelle liksom?

Min "blir" jo navnet sitt, og kunne etterhvert ikke vært noe annet.

Mamma heter Grethe og jeg kan ikke se for meg det på en liten baby. Det har med hva vi er vant med.

Det åtti år gamle mennene du tenker på, har jo også vært babyer. Tror ikke de ble født som sekstiåringer i sin beste alder liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...