Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Oi oi... jeg mente ikke å sette igang noe med å vaske badet... synes det var deilig å gjøre litt nytte for meg.. men det plager meg ikke om ting skulle sette igang heller da. Jeg har gått med maaaaange kynnere nå den siste timen... men de er ikke vonde.. bare ubehaglige fordi de er så steinharde... magen strammer seg som aldri før.. er vel ingen grunn til at ting er igang for det?? Det skal vel gjøre vondt?? Husker lite fra forrige gang merker jeg,men da startet det med at vannet gikk...mye enklere det, hehe. Jeg er blitt spådd at fødselen skjer rundt 3-4 august.. og stoler litt for mye på slike spådommer... derfor ble jeg så forundret bare.. hehe.
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Har masse kynnere jeg også - spesielt om kveldene. Da blir magen min steinhard og jeg får press nedover og innover på en måte - vanskelig å puste....men det blir aldri noe mer. Har hatt det sånn siden uke 20 - men de har blitt litt kraftigere i det siste + varer lenger - men det er ikke rier...kommer til å merke når de kommer for å si det sånn;o) Det var VONDT ettersom jeg husker....hos meg satt de mest i ryggen og nedover bena - mensesmerter X 10000 liksom... I og med at babyen min ligger for langt oppe i bekkenet (i følge legen) så er det vel lite sannsynlig at fødselen starter med rier med det første her....satser på at vannet går snart;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 jeg har også hatt masse kynnere hele svangerskapet.. så jeg vet at det ikke er rier... hadde noen ekte rier forrigenatta.. de kjente jeg igjen ja.. hehe. men du... har du mye bevegelser?? tigergutt er helt vild inni magen og har vært det de siste dagene.. her ligger han dypt nede i bekkenbunnen med hodet, har vært festet men løsnet igjen. **krysser fingrene for at vannet går først på oss begge... er jo så greit da... da vet man helt sikkert** *************************************sender også over litt fødestøv siden du har termin idag.. jeg har tross alt igjen 1 hel uke****************************
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ja, det har vært masse liv de siste dagene - spesielt om kveldene....mellom kynnerene. Da blir jeg bare sittende å se på magen min i facinasjon, he he - ser små kuler som farer over magen min og hele magen dirrer og beveger seg...virker som om hun prøver å bokse seg ut;o) Hodet er ikke festet enda - og jeg som trodde hun lå så langt nede...fikk et sjokk i går da legen sa hun lå så langt oppe meg hodet...skjønner det bare ikke.... Vannet gikk først sist, så jeg satser på det samme denne gangen, he he;o) Tipper du føder før meg, jeg....(føler "alle" føder før meg her inne;o))....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 hehe. vi får se:) Gubben har et søskenbarn som fødte forrige natta... en svææææææær gutt... over 4200g og 55 cm lang.... Det er stort altså... hehe. tørr ikke tenke på hva hodeomkretsen var. Huff ja skuffende at hun ligger høyt da,men det kan forandre seg helt plutselig det.. her var hodet festet i uke 34, og løsnet igjen i uke 37.. han ligger fortsatt langt nede i bekkenbunnen men aner ikke om det er festet eller ikke..
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Har en kynner nå faktisk...merker at det verker litt i korsryggen samtidig...hmmmm...det var nytt...men der var det over;o) Ja, det var svært...uff - håper jeg slipper å få en så stor baby....har skrekkscenarioet i hodet mitt på at jeg går 14 dager over og føder DEN monsterstore babyen.... En kollega av samboer fikk baby for noe uker siden...12 dager over termin - 4300g og 54cm lang...au-au-au sier jeg bare:o(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 hehe ja... sant.. jeg får kynnere hele tiden selv om jeg sitter nå.. mmm jaja bare vente å se.. prøve å gjøre meg ferdig med støvsuginga. Min første var 3950g og 51 cm.. men 38 rundt hodet da... de sier denne blir mindre,men jeg stoler ikke helt på de der vektmålingene på ul jeg da... så det får vi se når han kommer ut. har dere bestemt navn? Vi har funnet navn men ikke fortalt det til noen andre enn ei nettvenninne av meg her inne... idag ringte søsteren min og sa hun hadde drømt navnet til tigergutten vår... 2 navn, og mellomnavnet var rett... hahaha... merkelig.. men sa ikke noe da.. fornavnet hun drømte hadde vi også på vår hemmelige navneliste...
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 He, he - du får spørre søsteren din om hun kan drømme når du føder da:o) Vår jente skal hete Milla - skulle det mot formodning komme ut en gutt blir det Lucas;o) Tobias var 3770g og 51cm da han ble født - men det ser ut til at Milla blir litt mindre. Ble målt to ganger i uke 37 og hun var da 2700g.....så får vi se om det stemte;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 Hehe.. ja kanskje det. Milla er jo kjempe søtt.. om det skulle dukke opp ei jente her så ville det blitt Maja Kristine.. men vi er så og si 100% sikkre på at det er gutt... etter 4 ul, og han har vist seg fint frem, hehe. Jeg ble også målt i uke 37, da var tigergutten vår 2650.. Ha en fortsatt fin termindag da, håper det skjer noe snart med deg. Jeg holder på med husvasken jeg.. tar et og et rom og en drikke/nett pause imellom hvert rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå