Gå til innhold

Tillegg på kvelden????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 mnd er veldig urolig på kvelden, pupper og pupper til de er tomme rett og slett...Bør jeg vurdere tillegg på kvelden? Har mer enn nok melk på morgenen og dagen men på kvelden er det rett og slett tomt:( Er det noen som opplever det samme? Vil gjerne ha mange svar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du har mer enn nok på dagtid, kan du pumpe deg da og gi det ekstra på kvelden!

Skrevet

Skulle akkurat til å foreslå det samme som kamomille over her. Jeg pumpet meg om morgenen og ga dette på kvelden ved leggetid i mange mange måneder.

Skrevet

Takk for svar, har prøvd å pumpe men hadde skikkelig problemer med å få det til, tror ikke jeg har nok til å pumpe opp heller:( Var på helsestasjonen for et par dager siden og de sier at jeg har mer enn nok melk, og jenta veier jo 6,1 kg så det er vel ikke noe å si på det (men det sier de jo alltid uansett).... Hadde tenkt å foreslå tillegg på hs men de er jo så fantatiske på dette med amming at jeg turte rett og slett ikke...

Skrevet

Det er vanskeligere å få ut melken med pumpe enn for barnet som er en mester på det. Det er vanlig å slite litt i starten.

Første gang jeg pumpet klarte jeg bare å med amsse slit å få ut 30ml, men etter hvert var snittet på 250ml. Måtte bare få litt trening og bygge det opp. Det hjelp også bytte ut den ekle Avnente manuellle pumpa med enelektrisk fra Medele. Da slappet jeg forran tv'n med den og stresset ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...