Gå til innhold

Sorry, enda et facebook spm.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er HELT ny på dette, men har nå laga meg profil..Hvordan får jeg til å ordne det slik at kun vennenne mine kan gå inn på profilen min? Altså at navnet mitt blir svart og ikke blått som nå..( er vel helt på bærtur nå, men..) Og kan alle se meldingene jeg får, eller hvordan virker dette?

Blir veldig glad for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun for deg selv navnet ditt er i blått, andre ser det svart.

Får at vennen skal få se må du invitere dem, eller bli invitert.

Skrevet

Gå inn på privacy oppe til høyre og så velger du profile og så kan du velge hvem som skal få se hva :o)

Skrevet

Takk.

Skal se på det igjen da.

(Ble plutselig engstelig for at alle og enhver kunne se meldingene jeg har mottatt)

Skrevet

Hvis du er med i et nettverk (f.eks Norway), kan alle som er med i det se profilen din (inkl det som står på veggen din). Gå inn på privacy og forandre slik at det bare er vennene dine som kan se profilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...