Gå til innhold

UL igår :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kanskje litt for høye forventninger etter den flotte ultralyden i Trondheim i uke 13. Var på Mo denne gangen, og der var det ganske grumsete. Men jeg fikk jo se den nydelige babyen min. Det var kjempekoselig, for h*n lå å sutta på tommelen :)

Det var jeg og mamma som var der sammen, og hun syntes det var kjempestas! Vi ville begge gjerne vite hva det var, men det klarte de ikke å se. Det er ikke så nøye, for mamma shoppa masssse klær likevel hun :P Hun kjøpte til og med en vinterjakke til neste vinter i str. 1 år.. Men det er bare koselig :):) Til dere som enda ikke har vært på UL, GLED DERE! Det er virkelig noe stort :)

Termin satt til 3.januar istedet for 25.des :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je det er helt utrolig å se!! Gratulere så mye!! Vi har termin samme dag og jeg var på ul nå nettopp.Og vi skal nok ha ei lita prinsesse:-)Ble helt rørt jeg!!

Skrevet

Åh, så koselig :) Gratulerer så masse :) Ja 3.januar er fødselsdagen til samboers sønn, så dette blir spennende :P

Skrevet

Ååå det er den beste følelsen hittil ;) Lå bare å lo da jeg så den lille;) Alle som ikke har vert må definitivt glede seg:)

Skrevet

Jeg var også på UL igår .

Er 16 + 0 idag .

Legen satte meg fram en dag, men jeg vil beholde den 12.januar :)

Helt fantastisk opplevelse, både jeg og samboer storkoset oss sammen, og jeg har fått lagt bildene ut på profilen min :)

Skrevet

Gratulere så mye begge to:o)

Kjempe stas med ultralyd. Har vært så heldig å fått to til nå. Bestilte 3D ul i dag, har time 1.okt. Gleder meg kjempe mye:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...