Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hadde kanskje litt for høye forventninger etter den flotte ultralyden i Trondheim i uke 13. Var på Mo denne gangen, og der var det ganske grumsete. Men jeg fikk jo se den nydelige babyen min. Det var kjempekoselig, for h*n lå å sutta på tommelen Det var jeg og mamma som var der sammen, og hun syntes det var kjempestas! Vi ville begge gjerne vite hva det var, men det klarte de ikke å se. Det er ikke så nøye, for mamma shoppa masssse klær likevel hun Hun kjøpte til og med en vinterjakke til neste vinter i str. 1 år.. Men det er bare koselig :) Til dere som enda ikke har vært på UL, GLED DERE! Det er virkelig noe stort Termin satt til 3.januar istedet for 25.des :)
Mc Mum Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Je det er helt utrolig å se!! Gratulere så mye!! Vi har termin samme dag og jeg var på ul nå nettopp.Og vi skal nok ha ei lita prinsesse:-)Ble helt rørt jeg!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Åh, så koselig Gratulerer så masse Ja 3.januar er fødselsdagen til samboers sønn, så dette blir spennende
Niem og Patrick Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ååå det er den beste følelsen hittil Lå bare å lo da jeg så den lille;) Alle som ikke har vert må definitivt glede seg:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg var også på UL igår . Er 16 + 0 idag . Legen satte meg fram en dag, men jeg vil beholde den 12.januar Helt fantastisk opplevelse, både jeg og samboer storkoset oss sammen, og jeg har fått lagt bildene ut på profilen min
twoboys & a girl Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Gratulere så mye begge to:o) Kjempe stas med ultralyd. Har vært så heldig å fått to til nå. Bestilte 3D ul i dag, har time 1.okt. Gleder meg kjempe mye:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå