Hiv o'hoi Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg må på sykehus og være der i litt over en uke nå. Sykehuset jeg skal til er langt hjemmefra og jeg vil ikke få muligheten til å se lillegutt.. vil dette bli dramatisk for han, eller vil det gå fint? Kommer han til å huske meg igjen? (Han er 7 uker i dag)... Jeg ammer ikke og han kommer til å være med mennesker som kjenner han..
BettyBoob Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 det går sikkert fint! Legg igjen en myk t skjorte du har brukt et par dager så han kan ha noe som lukter av deg
manonym Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Kan du ikke få ha han med deg da? Mener å ha hørt om folk som har ammet og hatt små babyer har fått de med seg... Men vet ikke altså=)
Hiv o'hoi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 jeg skal opereres 3 ganger på disse dagene og kommer til å ligge en del i narkose.. har ingen der som kan passe han i mens heller, så da er han nødt til å bli her hjemme hvor noen kan ha han..
manonym Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Okei, da så, ville blitt litt vanskelig da=) Da ville jeg gjort som hun over her sier, ha noen klær som du har gått med som han kan ha feks i senga si. Blir trygg av det. Kunne kanskje spilt inn noe på video også så han får hørt stemmen din?=)
Hiv o'hoi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 ja,det skal jeg gjøre, var en god ide =)
Sjefsmegga Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Så lenge du ikke ammer så skal det ikke ha så mye å si :-) En trøst er at han er så lite at han ikke vil huske senere at du har vært borte 1 uke.. Henger meg på tipset om legge igjen noe du har had på deg som lukter mamma...ellers kan du også spille inn lyd av stemmen din.,..feks nynne nattasangen hvis dere har en...eller andre ting. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå