Mamma til tre :o) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Ettersom jeg har skjønt, så har jeg krav på småbarnstillegg siden jeg vil motta full overgangsstønad fra nå... men vil det gå automatisk? Hu på NAV visste det ikke selv da så... sa jeg bare skulle følge med på om jeg fikk det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 det skal vistnok komme av seg selv. men tror ikke du skal blir overasket om de ikke gjør det. men nå er min tillitt til nav ganske liten ;-)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 NEI, det kommer -ikke- automatisk... Du må rett og slett skrive en ny ''søknad'' , et brev der du forklarer at du nå vil motta uredusert os,og derav søker om ekstra småbarnstillegg... Tro meg, nettopp vært gjennom denne mølja...:/
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 hmm...her kom det automatisk når jeg gikk over på full os....
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Du som har fått det automatisk, har det da vært slik for deg ; først uredusert os + ekstra småbarnstillegg , deretter redusert os og småb.tillegg borte for deretter igjen ha uredusert os, og -da- har små.b.tillegget kommet tilbake automatisk?... Da har du isåfall vært heldig...phu... Og en ting til, hvor lang tid tok det før det kom automatisk igjen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå