bokormPåOvertid Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har en mistanke om at jeg har hatt lite melk de siste to dagene og tenker jeg bør kjøpe inn mme som en kriseløsning til helga. Er derimot blank på dette området, så lurer på hvilke typer mme dere kan anbefale? Kjøper man i butikk, apotek, helsekost? Hva er best for å forebygge luft i magen (jenta er litt plaget med dette)? Takk for svar!
PopUp Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har brukt det et par ganger (hadde veldig lite på kvelden) og da kjøpte jeg ferdigblandet nan1 i dagligvarebutikken... En liten teskje med malt i skal være bra for magen )
Blue Lady Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Dersom babyen ikke har allergier mot melkeproteiner (og evt. andre ting jeg ikke er helt sikker på) så kjøper du på dagligvarebutikken. Vi har brukt Collet, men alle typene mme er stort sett like, man må bare prøve seg frem og finne ut hva babyen liker og hva h*n ikke gulper av eller får vondt i magen av. Vi brukte Collet fordi den inneholder omega3, men Lucas likte og tålte alle typene. Ha i litt maltekstrakt i melka om du vil forebygge hard mage, det finner du i vitamin/kosttilskudd hylla i butikken
dama Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 har prøvd litt forskjellig, men har endt opp med collett til alle tre unga.. synes den er best huske rikk eom det var hipp eller småfolk.. men mini blei skikkelig sur i magen av en av dem... kjøper de i vanlig butikk..
blimbaby Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Bruker collett vi som vi kjøper i dagligvarebutikken. Brukte nan til vi oppdaga at mellomste reagerte på den, men ikke på collett... så nå går det bare i collett... Du kan bruke maltekstrakt dersom h*n får hard mage, men er ikke sikkert det er nødvendig.. kan være lurt å ha i skapet i tillfelle....
bokormPåOvertid Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Da ser det ut som det blir innkjøp av collett. Og maltekstrakt. Takker for svar! Hvis noen har andre erfaringer, kom gjerne med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå