Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 ikke for dyr, maks et par tusen ca
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Vi er veldig fornøyd med Emmaljunga Scooter. Koster nærmere 2199 tror jeg ...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Har sett på den men er for liten plass under, sidene på kurven er for lave. Har carena sprint nå men den er ødelagt så må ha ny. Har ikke bil så handler mat osv med vogna og buss så god kurv under er viktig
Kelly Hopter Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Hva med Teutonia Timmy? veldig fornøyd vi ihvertfall.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Den skal jeg kikke på Takk for tipset
mamman til M&M Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 noen som er veldig fornøyd med brio race trilla??? tror det er det den heter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå