Gå til innhold

Hvorfor meg!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til lørdag eller lørdag formiddag ble bilen min ripet opp med nøkkel på parkeringsplassen. De har laget en tykk og dyp ripe på HVER del av karroseriet, til og med tanklokket. Akkurat som om de bevisst har prøvd å gjøre lakkeringsjobben dyrest mulig!!! Hvorfor!!!!?????

Jeg har nettopp kjøpt bilen, bare hatt den i 3 uker. Det er en ganske ny og fin Volvo og tydeligvis er det noen i nabolaget som ikke unner meg den. INGEN andre bilder på parkeringsplassen var gjort skade på!

Jeg er jo en grei og lite bråkete person som aldri har kjeftet på andres barn eller lagt meg ut med noen i nabolaget, men dette virker så alt for planlagt til å være tilfeldig herverk.

Skadene ble taksert til 34 000!!! Som jeg ikke har råd til siden jeg hadde støvsugd kontoene for å i det hele tatt ha råd til ny bil. Må ta det på forsikringen, som selvfølgelig blir mye dyrere i årene framover.

Jeg er så lei meg, og dette har ført til at jeg er kjempeparanoid nå og bare går rundt og skuler på alle naboene. Føler jo at jeg må ha gjort et eller annet sånn at noen vil straffe meg.

Huff, hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Husker mamma hadde lignende problem for to år siden. Akkurat kjøpt ny bil, og så ble hele bilen "tegnet" på. Her var det jo snakk om en liten unge som hadde vært i det kunstneriske hjørnet....... Kanskje det er noe lignende som har skjedd deg? høres merkelig ut uansett. Ville satt opp "overvåket" på frontruta jeg.. ;')

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Men øker ansvarsforsikringen din pga det her?

Ville ha anmeldt dette til polititet!

Skrevet

Ja desverre! Det er blodig urettferdig, men de trekker 30 % av bonusen min hvis jeg benytter forsikringen. Jeg har jo et stort lån på bilen og må derfor ha full kasko. Har bare eid bil siden i fjor sommer så jeg har i utgangspunktet veldig lav bonus.

Har anmeldt det til politiet også, men de sa at hvis jeg ikke så hvem som gjorde det eller hadde noen mistenkte så ble det henlagt uten videre.

Så da er det tydeligvis bare å ta seg til rette for de som føler for å ødelegge andres eiendom....

Skrevet

Å fy søren så dårlig gjort! Ja, det kan jeg tenke meg er skikkelig kjipt....

Kan jo være tilfeldig at det var din bil hvis den stod på en parkeringsplass - noen unger/ungdommer som driver med hærverk bare og bestemte seg for å ta den nyeste bilen de så....eller at noen rett og slett er misunnelig...? Nei, vanskelig å si - men skjønner at det må være utrolig ekkelt...

Skrevet

Det er helt forferdelig!!

Jeg kjenner faktisk et par som riper opp biler hvis di har parkert litt skjevt på parkringsplassen, sånn at det blir vanskeligere for di å komme inn i sin egen bil. Grusomme mennesker som gjør sånt.

Lykke til med å fange den skyldige!

Skrevet

Er det mulig! Noen folk altså......

Skrevet

F.... folk! Blir bare så irritert over hvordan enkelte mennesker opptrer. Hadde en lignende opplevelse selv tre uker etter vi hadde kjøpt ny bil, da hadde noen brukt en øks for å knuse hele frontruta. Glasskår i hele bilen, så ble noen tusenlapper på opprydding og ny frontrute. Og anmeldelse. Jeg var gravid i uke 37 den gangen, så satte et ekstra trøkk husker jeg.

Skrevet

Det er så kjipt det der. Har fått ripet opp en bil og hatt innbrudd i to. At ikke folk kan respektere andres saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...