MiniMeAndMe+spire Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Tror jeg blir gæern av dette her snart, hehe.. har i utgangspunktet lyst på en kommode MED badekar under lokket, men nypris er ALT for mye i forhold til hva jeg hadde tenkt å legge i det... og noen av de baljene er jo så små uansett... Har plass på badet til å ha en kommode, så det vil jeg gjerne ha for å ha plass til pysjer/bodyer etc men vet ikke hva jeg skal gå for, har noen av dere noen tips? Og vet dere HVOR jeg kan kjøpe en fin kommode med/uten balje...? Bor i oslo!!
rosa og en blå Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 uten balje.. BRIO sin.. kjempe fin.. eg likte best badesatmp på gulvet, for etter 6 mnd bruker vi dusj\badekar, og stellekommoden bruker vi jo i ca 3 år..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Hva er prisen på Brio sin da, husker du det...? Og hvordan ser den ut? Kjøpte du en balje ved siden av da eller for å bruke den første tiden? (ja, jeg er førstegangs....)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Vi har bare 2 kurvstativ ved siden av hverandre med en 20 cm tykk treplate oppå..det blir akkurat fin nok stellehøyde. Vi har badekarr og vet fra tidligere at jeg ikke kommer til å bruke bakekarret i en stellekommode så da gidder vi ikke gå til anskaffelse av det nå. Vasken vi har er såpass stor også at den funker fint som badekarr den første tiden til lille mini.
rosa og en blå Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 999,- men kjøpte min på tilbud til 799.- ha har en balje på gulvet.. koster 99kr.. syns det er bedre å gjøre det slik, for då legger du hånduker klart på stellebordet slik at du bare løfter barnet opp frå vannet og rett på kluten. i staden for å må holde en glatt beibi (babyolje) for å legge ned lokket og legge på hånduk.. vi fikk et eksem barn og bada bare hver 5 dag og brukte masse oljer.. så eg er veldig glad for kjøpet mitt:) den kommoden er litt brei da.. slik at vi steller rett frem (ikke frå siden) eg liker det da.. også er der 3 hyller med masse plass.
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Uff nei.. ingenting er klart må vel ta tak snart kjenner jeg.. men badet burde også fått nytt interiør - skap og vask og dilll.... argh - ting tar tid
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg bestilte stellekomode på tøffeliten.. Med stativ som kan trekkes ut på siden til baljen:D Så får jeg utnytta plassen i den øverste skuffen.. Når baljen ikke er i bruk er det bare å dytte inn stativet å sette baljen en annen plass! 1600-1700 kr på tilbud...vet ikke om de har tilbud på det enda!
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Låner en fra samboers søster - den har vi brukt hele tiden til Tobias også - bare kjøpt oss ny stellebordmatte nå siden den nadre var nedslitt... Primi Sogni stellekommode i mørkt tre. Badekar under lokket og tre skuffer under det til bleier og klær. Vi har aldri brukt badekaret, så jeg kunne heller tenke meg en skuff til...vi kjøpte bare en badebalje fra Ikea som vi har brukt i stedet - mye mer praktisk:o)Helt i begynnelsen badet vi han i vasken bare;o)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 jepp den er i hus, kjøpte "Brevi" stellekomode med uttrekkbart stativ for baljen.... betalte ca 2100 kr for den...
Suturtang Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har kjøpt veldig fin stellekommode med badekar.500kr brukt
Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Nå har jeg sett på Brio sin stellekomode med stativ til baljen. Kan noen fortelle meg hvordan det egentlig fungerer? Setter man baljen en annen plass når den ikke er i bruk, eller skal den oppbevares inni den øverste skuffen? Slår man sammen stativet til baljen slik at det blir stående sammenslått inntil komoden? Jeg ønsker meg veldig en komode der jeg kan bruke alle skuffene, og vil gjerne ha baljen ved siden av. Hvor kan man få kjøpt Brio sin stellekomode annet enn på nett? Tusen takk hvis noen orker å svare :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Hensvig - stellekommode uten balje, siden vi må ha stellebordet på soverommet. (lite bad). mamma skal kjøpe til oss. er ikke kommet i hus enda men kommer snart =) så kjøper jeg sånne små plastbokser til å legge klær, bleier osv oppi. blir så kjekt atte=) vet ikke hva den koster...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 jeg har også kjøpt hensvik sin fra ikea av samme grunn som sauen. er jo kjempegreit. når jeg er ferdig med den, skrur jeg av den platen som jeg steller på og har en helt vanlig hylle. tror jeg betalte ca 800kr for den
tinef84*høygravid* Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 jeg kjøpte en vanlig kommode på ikea som jeg skal ha stelleunderlag på.. balje har jeg kjøpt ved siden av...greit og ha klærne i nærheten synes jeg..
rosa og en blå Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Brio sin stellekommode som vi har heter MOON... (el noe sånt) har ikke hatt noen badebalje oppå den:) den er ganske lik Stokke sin stellekommode:)
*smula* Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Har Brio Ivory stellekommode. Den har ikke integrert balje, så det har vi kjøpt ved siden av. http://www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/?b=3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå