Libido- Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10642359&sid=xz11abchTig6487533&WT.svl=Link
1881 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Håper dette er en spøk. Nytt trekk vil jo koste minst 600-800 kroner og det hadde i alle fall ikke jeg kastet bort pengene mine på.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 hehehe... så den her om dagen... trenger bare nytt trekk og en vask... mhm..... hehe..
AneB Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Dersom nytt trekk koster 600-800 kroner som noen her sier, så er jo det betydelig mindre enn et nytt sete? For noen av oss teller noen hundrelapper...
nicknavn Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Om det er seriøst, så skjønner ikke jeg at folk kan gi bort noe som er så herpa og ødelagt.
Blomsterenglene Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Det var jo fint! Haha..! Hadde heller kasta det tror jeg..
blimbaby Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Lurer jo på hva setet er utsatt for jeg da... Ville nok ikke følt meg trygg på at det kun var trekket som var ødelagt...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 oi sann.. ja nei det setet der ville nå ikke jeg tatt i mot akkurat.. ser ikke ut som de har tatt så veldig vare på det akkurat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå