Gå til innhold

Smekker, -hvor kjøper du de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva slags smekker bruker du? -og hvor kjøper du de?

Mest fornøyd med eller uten plast på baksiden? Borrelås eller knyting?

Har plutselig kommet fram til at vi trenger fler, og tar gjerne i mot tips på hva som er kjekt :-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de mandag til søndag smekkene hos Hennes er bra, de har borrelås, plast bak og er billige og kan kastes når de begynner å bli stygge:-)

Men de er små...dvs korte. Så passer vel best til de minste ikke-fullt-så-grise-unger kanskje??

De er iallefall lette å ha med å gjøre.

Skrevet

Jeg bruker bomull smikker med borrelås, blir så mye styr me knytting. Har alle slags smikker i skoffen men liker best bomull uten plast!! Kjøper de over alt. H&M, Prinsess, babybutikker..+++

Skrevet

Liker også at de er litt store/lange. Jeg kjøpe mine olebrumm smikker på Rema faktisk!! Kjempe fornøyd.

Skrevet

Har 3 smekker vi bruker til grøtspising; en fra Exit, en fra H&M og en kjøpt et sted på nettet. De er av plast, så de kan tørkes av med en klut eller skylles under springen etterpå, og borrelås da. Brukte vanlig bomullssmekker i begynnelsen, men da måtte jeg vaske den i maskina etter bruk, så da er plast bedre hos oss.

Tror nok at om en stund kan det være praktisk med sånne plastsmekker med armer. Ser de har sånne på tilbud hos Princess, men kan ikke finne dem i butikken, hrmf.

Skrevet

de beste er de på princess, som man trer over hode, for min prøver å dra de av..

kule skrifte på de og

"helt sjef", "adm. dir.", "having a bad hairday" etc..

mener en 3 pkn koster 30.40 kroner..

Skrevet

jeg skal stikke å kjøpe sånne smekker i ull som de har enkelte steder. Det tror jeg er godt for de når de begynner å sikle og får tenner... Ellers så bruker jeg de fra exit og så har jeg kjøpt noen sånne små hvite på fru lyng,de er også fine og ha på hele tiden:) Ser ut som en krave:)(Er med knapp på baksiden).

Skrevet

Hvor har de smekker i ull???

Må begynne med smekke til lillebror på 4 mnd for han sikler så det renner nedover bodyen.... Da hadde ull vært greit, det er comfy og tar til seg en del fuktighet før vi må bytte.

Noen som vet hvor de selges? Spar Kjøp kanskje?

Skrevet

Jeg har mange smekker og de er stadig til vask! brukes MYE:-)

Har kjøpt dem overalt...rema,kid,sverige og danmark...sikkert andre plasser og.

Liker best de man dra rett over hodet, kan ikke fordra de med snorer!! kjøper dem aldri......

Skrevet

Vi er storforbrukere av smekker, og har omtrent 30-40 stk. De siste kjøpte jeg på IKEA, 6 stk til 35,- NOK. De er helt greie. Ellers har vi også begynt med slikt plastforkle under spisinga... Baby Bjørn sin er veldig god og behagelig.

Skrevet

eg syr sjøl, sånne som eg bare kan tre over hodet :)

Skrevet

de i ull får du kjøpt på fru lyng iallefall,og de er bare helt supre! Anbefaler de på det sterkeste,er suverene når babyen sikler:)

Skrevet

Jeg kjøpte noen litt små med plastbakstykke til småen på h&m. De er jeg knall fornøyd med. Kjempe gode siklesmekke. Men er litt små så tar ikke like godt av for store gulpeklyser eller mat gris. Men til siklebabyer er de helt knall.

Ellers har vi en del av de vanlige små som selges på cubus. Laget av slik tynt handduk stoff. De er og grei som siklesmekker, men må byttes ofte fordi det "lekker" gjennom og bodyen blir våt.

Har en haug med andre smekker og, men de er mer til mating og i reserve. Blir litt for store til å brukes til vanlig.

Styr unna smekker med knyting, iallefall til små barn. Alt for mye styr å skulle feste de på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...