Mamman t Maren og Marlene Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Ska babyen deres bruke sine egne klær, eller skal dere låne av sykehuset??? Klarer ikke å bestemme meg jeg......
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror jeg pakker noen sett med klær i sykehuset bagen. Så kan jeg velge når han har kommet ut. Er jo gøy å få tatt i bruk alle de fine klærne han har fått.
bell3, fikk gutt Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Ej kjem til å bruke sykehus kle til den lille. Det fordi ej veit av erfaring at det bli endel skifting av kle med bæsj og tiss, og ej vil ikkje risikere å miste mine private kle i vask der. Det e ikkje lov å ta med bæsjekle til rommet pga hygiene og smitte og slikt. Men ej kjem til å ta med private sokka til babyen, for igjen av erfaring.... sjukehus sokka e slitne i strekka, så dei dett av....
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Har pakka egne klær til baby. Liker ikke sykehusklærne.
@nne p@ l@nne Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Tar med meg litt til babyen, og så får vi se hva jeg gjør.
Gjest Ut på tur Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Sykehus klær. Jeg har aldri født før, men har vært på sjukehus før og digga å ha sykehusklærne som jeg slapp å vaske for da var jeg jo syk
LilleTrolle Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg kommer til å gjøre begge deler, både bruke sykehusets klær og ha med egne klær til babyen. Skal føde på Ahus, og fikk under svangerskapskurset der beskjed om at de har klær til babyen, men at man må ha med luer og sokker selv. Jeg har pakket ned både bodyer, bukser og jakke i tillegg. Dels fordi babyen uansett trenger klær å ha på seg når vi skal hjem igjen, og dels fordi pappaen må ha med noe som lukter av babyen hjem til katten vår under barseloppholdet, slik at katten kan venne seg til lukten av babyen (dyrlegens tips, gjør tilvenningen til baby lettere for katten).
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 vi har pakket ned noen av våre egne klær=) du kan jo bare pakke med i tilfelle du vil skifte. tar jo ikke store plassen de små klærne =)
nr 2 i oktober? Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 sykehuset sine... orker ikke skitne ut de private, blir nok vasking når vi kommer hjem...
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har pakket ned to sett med klær - men kommer mest sannsynlig bare til å gjøre som sist, å bruke de trøyene og teppene de har på sykehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå