Gå til innhold

Misjonærstillingen og høygravid???!


MissiCippi

Anbefalte innlegg

Vi liker oss fortsatt best i den gode gamle misjonærstillingen, men med 5 uker igjen begynner jeg virkelig å føle at vi er 3 tilstede!! Magen er ikke veldig stor når jeg ligger på ryggen, men jeg føler likevel at mannen min ligger ganske tungt på magen min.. Er dette farlig??? Kan babyen få vondt? Finner liksom ikke andre stillinger som gir oss samme kontakten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke har vondt når han ligger tungt på magen din, har ikke babyen noen fare! Var ihvertfall det jeg fikk beskjed av jordmor om da jeg spurte om det var skadelig å ligge på magen :) Så kos dere - det kan bli sjeldnere når babyen kommer ut ;o) Og gamle kjerringråd sier jo at sex kan sette igang fødselen - så hvorfor ikke?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samboer som ikke lenger tør å ha sex mye grunnet denne myten om at det kan være med på å sette igang fødsel. Mye forandret seg etter 3 d-ultralyden i uke 29 også, da han virkelig så at det er et barn der.. Litt kjedelig, for nærhet er viktig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt i gang 2 fødsler allerede med sex, så d er planen denne gangen også:-) Kan bare ikke huske at d føltes så "ukomfortabelt" med de to første i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...