Gå til innhold

Større nese under graviditet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et kjempeteit spørsmål, men er det andre som syns nesa virker større? Litt hoven og ekkel liksom? Og øynene har liksom sunket litt inn. Ja jeg ser skikkelig fresh ut om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk, et av de stedene jeg ser mest gravid ut, bortsett fra magen, er i ansiktet, og da er det ikke bare nesa, men er hoven generelt!!!

Skrevet

Åh gud, ja! Jeg ser ikke uuuut i ansiktet, hoven, fæl hud, pløsete, større nese, matte øyne. Ikke fresht, nei. Den berømte gløden kommer bare fra solpudder hos meg ihvertfall!

Skrevet

hehe. nå måtte eg løpe på bade å se. ingen stor nese enda:)

Skrevet

Hihihi. Nesa mi har holdt seg som før, men haken min har derimot flerdoblet seg... :)

Skrevet

Syns alt har blitt større, jeg...:P

Også nesen..

Skrevet

Leste en gang, ett sted.., at om du ventet gutt vokste nesa under svangerskapet...

Så det er nok normalt at nesa vokser, selv om jeg ikke vet om jeg tror på kjønnsbestemmelsen av det..

Skrevet

Min ble ganske fort større, får for guds skyld håpe den går ned igjen litt, men det eneste som vokser på oss hele livet er jo nesen og ørene sånn at det er jo en mulighet for at dn ikke går ned hvis det ikke bare er vann da som gjør den større. På min mor side så har både bestemor og mamma litt stor nese, og jeg har arvet mye av henne så jeg er redd for at denne økningen vil vedvare også etterpå.

Skrevet

hehe... ja nesen min er visst blitt stor.. trodde ikke det sjøl men fikk høre det i går... herregud for en potet nese du har fått... så ja, det er helt normalt;)

Skrevet

Ja! Nesa mi har blitt større. Potetnese, ev. fylliknese. Den har til og med blitt litt rødere! (Og den er ikke helt liten fra før av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...