Gå til innhold

Naa maa jeg bare faa ut litt frustrajon...Syteinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt deppa og litt sint akkurat naa!!

Jeg jobber i et stort internasjonalt selskap som konsulent.. Naa har de tenkt aa gjoere denne jobben og jobben til min kollega om til faste jobber.. Har soekt paa begge, den ene har jeg maaange aars erfaring og gjoer min kollegas jobb naar hun ikke er til stedet. Den andre jeg jobba meg i kun halvanna aar.. Men, fikk ikke komme inn til intervju en gang! Baade kollegaen min og andre jeg kjenner har blitt kalt inn men ikke jeg..

Saa naar de blir ansatt i min jobb, ja da mister jeg jo selvsagt jobben... ! ;-(

Ble veldig skuffa over at jeg og ikke fikk sjansen og lurer virkelig paa hvorfor.. Paa den ene har jeg hvertfall alle kvalifikasjonene og alt!! GRRRR altsaa!!! syte syte syte syte ......

Jaja, har vel kanskje jobb de neste 6 maanedene..Faar vel se om jeg finner en annen en da..Selv om det er vanskelig aa finne en saa bra betalt jobb her.. (har jo nettopp faatt loennstillegg) *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør hvorfor da.... det er vel ikke verre enn det...så vet du hvor du evt må få mer kunnskap eller øvelse for å kunne få en sånn jobb....men frustrerende er det ja...lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...