håpfull34 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Sitter her litt frustrert i dag. Kjæresten min sa for en mnd siden at et stort ønske for han var å kunne få et barn til før han blir for gammel, noe jeg vart kjempeglad for å høre. Vi begge har 1 datter hver fra tidligere forhold, og jeg har i grunn lekt med tanken lenge det å kunne få et barn til, eller bare søsken til min datter.. Så i forrige mnd, så sa jeg i fra når tiden for eggløsning var, og mannen var så ivrig på å ha sex... vi må prøve lage barn sa han i tide og utide.. Men fru rød dukket opp, så ingen graviditet da.. så i forrige uke så sa jeg til han at tiden for å prøve på nytt ville være denne uka.. hva skjer. Jo søndag vart han helt merkelig. Fikk veldigt mye å gjøre, og har styret hver dag denne uka. Han vet at skulle vi prøve, så måtte vi gjøre det nå.. men mannen er sliten:-((( styrer og steller i hagen etter arbeidstid. Kommer ikke inn før i 23 tiden og orker ingen ting. Jeg kan si at jeg har ikke nevnt det å lage barn en eneste gang.. føler kanskje han angrer ordene sine, og da skal jeg ikke presse på han noe som helst.. jeg vet ikke hva som skjer. Han har sendt meg melding hver dag denne uka der han skriver han elsker meg.. I går kveld spurte han meg om hvorfor jeg var så stille, og da sa jeg som det var at jeg blir stille fordi han er stille.. at jeg føler han kanskje ønsker tid for seg selv o.s.v.. men da sier han at han ikke ønsker være alene, at han er glad i meg.. men at han er sliten.. så hvorfor da holde på slik han plutseligen gjør på ettermiddagene?? nei jeg vet ikke jeg lurer bare på om han snakket over seg her i forrige uke.. at han egentlig ikke er klar for et nytt barn.. hva tror dere?? noen som har merket noe av dette??
Athravil Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Tja, kanskje den romantiske gnisten blir litt borte når man bare fokuserer på at nå må vi ha oss masse for nå er EL uka her...? Hva med å ha et normalt sexliv og ta det som det kommer? Eller gjøre noe ekstra for å tenne gnisten uten å rope ut at "EL er her"? Prestasjonsangst, tvil, stress, forventingspress etc kan kanskje få noen og enhver til å føle seg sliten og umotivert?
håpfull34 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Ja kanskje det athravil:-) Jeg lar det gå i vertfall.. tar det som det kommer. Skal ikke si noe til han, men heller oppføre meg som en parringsklar katt når tiden er der.. så får vi se:-) Men kan si jeg har ikke mast på han. Han vet t.o.m at jeg er her inne på barn i magen. Og jeg har sagt jeg kom til og slette meg til en evt graviditet. Men da sier han at han vil jeg skal ha denne siden. At han synest det bare er koseligt:-)) så jeg er her enda.. koser meg her jeg, lese om andres situvasjon og sluker til meg det som går an å lære noe av.. Kan si jeg er 33 år, og føler jeg har noen år enda på å kunne bli gravid. Er han som er begynt å kjenne at han ikke er like ung lengre..he,he.. men om jeg blir gravid eller ikke, så har jo vi hver sin friske datter som vi elsker over alt og er kjempefornøgd med å ha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå