Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er så fornøyd med siste innkjøp på baby-fronten at jeg bare må dele det med dere. :-) Har kjøpt en slags "påhengs-seng" som man fester til dobbeltsenga. Når babyen kommer kan han lirkes bort i sin egen seng etter amming uten å våkne og vi har dobbeltsenga for oss selv. Genialt! Se: www.babybay.de
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 He- he. Nei kanskje ikke. Har ikke montert den, så jeg vet sannelig ikke. :-)
LivLaga Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Denne kan kanskje brukes til begge? http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger
Matildesnusk + lille ups Skrevet 20. oktober 2007 #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tror jeg kommer til å prøve noe sånt som dette: http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_detail.asp?ProductID=142 Jeg tenker på å kjøpe ei sprinkelseng, kanskje ikea, hvor jeg kan ta vekk hele den ene siden, og så bruke en sånn ammemadrass som jeg kan flytte fra sprinkelsenga over til dobbeltsenga når litjen skal ammes. Sprinkelsenga er jo stor og kan brukes i mange år. Dette vil kanskje ikke se veldig elegant ut i forhold til dyre vugger og hengende kurver og jeg vet ikke hva, men har dessverre ikke økonomien til å kjøpe dyre produkter som babyen snart vokser ut fra likevel Tror dette blir en fin løsning både for meg og pappa, og den lille :-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 På den babydan senga tror jeg du kan snu festene opp ned slik at du fester den på rammemadrass motsatt vei av på en vanlig seng... Om rammemadrassen er "hul" under, da...
Cassandra- Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 må bare si at dette virket super smart!!http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_detail.asp?ProductID=142 dette skal jeg ha! tusen takk for ideen.
...venter... Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger Jeg har bestilt denne senga hos Reflex. Fordelen for meg er at den kan brukes til en liten sofa på barnerommet senere. Vi har ei jente som kommer til å flytte ut av sprinkelsenga når babyen blir for stor til bedside criben. På den måten tror jeg dette er en bedre investering enn nok en sprinkelseng...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Vi har kjøpt denne sengen på Babyshop og den er såååå fin ) Veldig fornøyd med kjøpet )
Nyttårs barn Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Har og kjøpt bedside crib. Tror den er veldig grei til baby. Slipper å "svømme rundt" og grei til amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå