Gå til innhold

Genial seng til baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fornøyd med siste innkjøp på baby-fronten at jeg bare må dele det med dere. :-)

 

Har kjøpt en slags "påhengs-seng" som man fester til dobbeltsenga. Når babyen kommer kan han lirkes bort i sin egen seng etter amming uten å våkne og vi har dobbeltsenga for oss selv. Genialt!

 

Se: www.babybay.de

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funker vel ikke så bra på rammemadrass?

 

Skrevet

He- he. Nei kanskje ikke. Har ikke montert den, så jeg vet sannelig ikke. :-)

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å prøve noe sånt som dette:

 

http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_detail.asp?ProductID=142

 

Jeg tenker på å kjøpe ei sprinkelseng, kanskje ikea, hvor jeg kan ta vekk hele den ene siden, og så bruke en sånn ammemadrass som jeg kan flytte fra sprinkelsenga over til dobbeltsenga når litjen skal ammes. Sprinkelsenga er jo stor og kan brukes i mange år. Dette vil kanskje ikke se veldig elegant ut i forhold til dyre vugger og hengende kurver og jeg vet ikke hva, men har dessverre ikke økonomien til å kjøpe dyre produkter som babyen snart vokser ut fra likevel

 

Tror dette blir en fin løsning både for meg og pappa, og den lille :-)

Skrevet

På den babydan senga tror jeg du kan snu festene opp ned slik at du fester den på rammemadrass motsatt vei av på en vanlig seng... Om rammemadrassen er "hul" under, da...

  • 1 måned senere...
Skrevet

må bare si at dette virket super smart!!http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_detail.asp?ProductID=142

dette skal jeg ha!

tusen takk for ideen.

Skrevet

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=senger

 

Jeg har bestilt denne senga hos Reflex. Fordelen for meg er at den kan brukes til en liten sofa på barnerommet senere. Vi har ei jente som kommer til å flytte ut av sprinkelsenga når babyen blir for stor til bedside criben. På den måten tror jeg dette er en bedre investering enn nok en sprinkelseng...

Skrevet

Vi har kjøpt denne sengen på Babyshop og den er såååå fin :o)

Veldig fornøyd med kjøpet :o)

Skrevet

Har og kjøpt bedside crib. Tror den er veldig grei til baby. Slipper å "svømme rundt" og grei til amming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...