Pampers123 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Ligger i sete nå, med rompa godt planta nedover.. Er dte i uke 35 ca at de snur seg?
Mor til en stor og en liten Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jordmoren min sa ta babyen normalt snur seg en gang etter uke 30.... Min snur seg hver dag. Ene dagen er rumpa ned, andre dagen er den opp....
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 de pleier vel å snu seg alt mellom uke 28 og 35, men rundt ukje 30-31 tror jeg er vanlig. her snudde jenta seg rundt uke 32, endelig. var litt nervøs for setefødsel jeg ja!
Sommerfugl78 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Begynner å bli litt smånervøs her... ) Er 34+3 og den ligger med rompa ned. Var til kontroll hos legen i går, og hun var ikke helt fornøyd med at den ligger med rompa ned!
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er 27+6 i dag og mini har allerede snudd seg. Han ligger godt nedi der også så det var lite trolig at han ville snu seg "feil" vei igjen. Håper ikke det betyr at han kommer så altfor tidlig. Hun imellom kom 3 uker før og hun snudde seg også tidlig. Merker godt de sjarmerende plagene som kan medfølge når de presser nedover.
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Hei hei:) Jenta mi snudde seg aldri... Hun lå i sete hele veien.. Jeg var til vendings forsøk i uke 37, de klarte ikke å snu henne, men det satte i gang fødselen.. Sete fødsel er ikke noe å grue seg for, det går så greit atte:) I allefall gjorde min fødsel det da.. hehe:) Jeg har ikke noe å sammenlikne med, men jeg syns det gikk veldig greit, og ikke var det spes vondt heller... Selvfølgelig var det jo vondt, men jeg hadde forestilt meg det myyye værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå