Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 å d gikk som æ frykta,han villa itj si nå om æ har mista el itj enno for d va for tili å sjå nå! tok en ny hcg prøve som æ ska få svar på seiner idag eller i mårratile,enast han såg på ul`n va en cyste å blodansammling! hoff,vet nå itj ka æ ska tru æ,d har sikkert gått gæli den gangen her å han ment kanskje at æ har hatt en sa allerede eller en kjemisk graviditet,jaja! må nå bare vent på telefon ifra dæm da,får håp at den e bra.... bi så lei av alt,når ska d g bra egentli!!! sutre sutre,gråte en skvett....snufs
Misses*fødeklar* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Uff, så trist at du må ha det sånn! Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen!! Trøsteklem ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 du må jo ikke ta sorgene på forskudd, kan jo enda gå bra. er 9+5 og engster meg selv for å miste, er første for oss- så usikker på hva jeg skal tolke med det og det. blødd litt, men ikke mye... hvor langt på vei var du da?
nettansin Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 men jeg kan trøste deg litt å si at det er vansklig å se embryoet så tidlig som du er.. ha positive tanker å så går du å får en ul undersøkelse til.. å så håper vi at det går bra..men husk at positivitet hjelper:) kos og klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå