Gå til innhold

høygravid og nyinnflyttet til Trondheim..noen som vil treffes??


sent-men-godt

Anbefalte innlegg

jeg har egentlig bodd her ett år nå, men har jo vært gravid nesten hele tiden, og veeeeldig dårlig, så det har ikke vært så lett å sosialisere for å få venner da...vil så gjerne slarve og trille med andre trønderpier fremover!! :)

 

Jeg har tremin 9.aug, er suuuperklar! Håper noen vil møtes da! Så at jeg gikk glipp av et BIM-treff igår..men håper det kommer et til snart, så jeg rekker å se noen av dere før jeg føder liksom..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg er også tilflyttet trondheim,men har bodd her litt lengre enn deg (2 år). Bim-treffene er veldig trivelig,så anbefaler deg å ta deg en tur på disse. Hadde vært veldig trivelig å truffet deg:)

 

Håper formen har bedret seg litt nå på slutten da.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi! JEg har satt opp et nytt treff på Bær og BAr på Solsiden klokken 18 på mandag! Kjempekoselig om du kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å dette var koselig!!!:) Jeg tropper opp på mandag ja!! Og ser vel bare etter en del jenter med store fine mager da..??HEHE, ja nå som jeg har 12 dager igjen er magen på sitt største, og det er jo fint også det. Jeg gleder meg til å treffe flere "likesinnede"! Og, formen har vært bra i en uke, (bortsett fra den vonde bekkenløsningen som ingen ende tar naturligvis) og det er rekord siden november, helt herlig:) SEES!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Håper formen holder seg helt frem til babyen kommer da :D Ja, bare å se etter magene, så finner du oss - veldig greit sånn ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...