TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 det er vel ikke en lang lutealfase vel...... Må da være noe annet på gang - en liten spire, kanskje... Åhhh... nå begynner håpet å lage sommerfugler i magen her !!! er på dag 33, og tror ganske bestemt jeg hadde EL dag 14. Har ingen symptomer bortsett fra ømme pupper og det har jeg uansett mellom EL og IKM. * er så spent her :)*
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Så spennende da ... skal krysse fingrene for at det har klaffet for dere =)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Spennende, var det lørdag du skulle ta test? Hååååååper det går for deg denne gangen!
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Tror jeg må teste i morra...greier ikke å holde meg lengre Skal til akupunktør også i morgen tidlig, så det hadde vært ok å ha et resultat.... var jo hun som satte meg på progesteronkremen, så da kan jeg spørre henne om hva dette kan bety om jeg får neg test.... eller takke henne hvis testen er pos - gjett hva jeg helst vil !!!!
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Hehe.. Kan jeg spørre hvorfor du går til akupunktør? Tror det er lurt av deg å teste i morgen. Så får du bare forberede deg på at den k a n være negativ og da heller ta ny noen dager senere. Men vi krysser fingrene!
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Hun stimulerer eggstokkerne- samt jobber med bihulene mine, som er kronisk tette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå