Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er jeg gravid???? På lørdag kom det bitte litt blod (mulig litt rosafarget) mens jeg var på do. Nå kommer det av & til litt /andre ganger masse gul/hvit aktige seig utflod .... Ømme pupper når jeg kommer borti de & litt murringer i magen ... Tørr ikke håpe på noe heller ... hvis jeg hadde en festeblødning på lørdag - når kan jeg evt teste da? Eller kan det være en veldig merklig el?
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvor i syklusen er du ? Blod kan tyde på kraftig El, festeblødning eller TR - er enklere å svare deg om vi får vite litt mer. :-)
TussiLussi Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Da hadde jeg villet teste med morgenurin i morra Dukker ikke TR opp her i dag skal jeg også teste i morra.... * krysser finger for oss" Jeg hadde mye utflod i startn sist....
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg trodde jeg hadde EL 14 dager etter TR, men så blødde jeg litt 18 dager etter TR og trodde d var festeblødning. Men så kom alle EL-symptomene, å d var på'n igjen med prøving. Men fire dager etter d igjen hadde jeg rosa-aktig slim når jeg tørket meg, å lurer på om kanskje d var festeblødning. Det var i går.. å nå er jeg også usikker på når jeg skal teste. Hvis du klarer å vente til IKM så er d d beste.
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 om du har IKM i dag så skal testene slå ut når som helst på dagen...
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 er det sånn at man skal teste når man ikke har vært på do eller drukket noe på 4 timer???? leste det for litt siden ....syns det hørtes litt spes ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå