Gå til innhold

Nå er jeg drita lei....flere?......(syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menstermin er på onsdag. Ul termin er mandag om ei uke.

Har masse mensmurringer, stikkinger i ryggen, kynnere, trøtt, sliten, slapp.

Vært hos jordmor idag. Alt er ok. Hodet er festet, og det er modning på gang...men ikke nok, slik at fødsel er nært forestående.

HAR IKKE LYST TIL Å GÅ LENGE OVER TERMINEN DENNE GANGEN OGSÅ....snufs...

Er deppa. Flere som er det? Og som er sliten og lei?

Har litt pause fra BIM om dagen, blir bare mer deppa av å være her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er ikke alene.

Men jeg har enda 31 dager igjen til termin..

Kynnere, smerter både her og der. Slapp og sliten. Jada, har det jeg også..

Prøver og sove bort dagene, men blir så uggen i kroppen av det...

Skrevet

men så måtte du ha en liten pause fra pausen din fra bim...? hihi

er ikke så lei enda.. men så har jeg jo et hav av tid igjen da - 5 uker nesten :)

Skrevet

Hehe, ja måtte bare se hvor det går med jentene her :)

Skrevet

tro meg jeg veit hvordan du har det og føler virkelig med deg!!! har termin i morra og er skikkelig klar for å bli ferdig nå.. var på kontroll i dag og har fått litt for høyt blodtrykk så jeg skal på sykehuset på mandag hvis det ikke skjer noe i helgen.. sitter bare og sturer for meg selv.. stakar samboeren som er såååå tålmodig med meg om dagen... er jo helt umulig om dagen jeg..

Skrevet

har 32 dager igjen..... synes det er tungt, men tenker heller på at jeg får lengre tid hjemme med de 2 andre ungene..... og at lillebror kommer når han er klar :-).... men hvem vet hvordan det føles om enda noen uker.....

Skrevet

Jaaaaaa - er lei! Har termin i dag og ikke noe tegn på fødsel....eller jeg har hatt menssmerter, kynnere, nedpress og tak leeeenge nå....men i følge legen da jeg var på kontroll i går, ligger hodet hennes for høyt oppe til at det vil skje noe snart...skuffa!!!!

Bekkenløsningen blir jo bare verre og verre....vann i kroppen så det holder og hodepine med en gang det blir mer enn 10 grader ute:o(

Skulle nok tatt meg en pause herifra jeg også...bli SÅ deppa av å lese om alle de som føder...føler "alle" føder før meg selv om de har termin etter....er nok ikke sånn, men det er de jeg legger merke til for tiden - det er jo SÅ urettferdig;o/

Skrevet

Jeg er også en smule lei, ja... Har termin 1 august, og er nokså lei av å våkne flere ganger om natten med kramper i mage og hofter, overfylt blære og sånt. Er lei av å ikke kunne bøye meg uten å bli angrepet av sinnsyk halsbrann, og jeg er lei av å vente, vente, vente...

Vil bare bli ferdig nå!

Skrevet

kjenner følelsen ja... fire dager igjen til termin, og krysser fingrene for at eg slipp overtid, e sååååå lei av kynnere nu

Skrevet

Måtte bare henge meg på her.... er såå utrolig leeei nå...Jeg prøver også å sove bort dagene siden jeg ikke orker noe særlig alikevel... Kvalme og vondt i kroppen og svettetokter og stakkars oss :) En fødsel er bare så velkommen, skal klare det meste av smerte nå JAAA:)

Skrevet

åååå jeg er like lei som dere, mensenterminen min var på mandag mens ul terminen min er på lørdag!!!!! Jeg var også på kontroll idag, er moden men fødsel er nok ikke nært forestående her heller!!! Herregud så lei... jaja men får smøre meg med litt mer tålmodighet!!!!! lykke til.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa!!!!!! Jeg er sååååååååååååå lei!

Vondt både her og der. Vanskelig for å gå. Kjeder meg noe så hinsides! Orker ikke noen ting. Må tisse konstant. I dag sa naprapaten at jeg burde unngå å gå for mye for å skåne knærne som jeg har hatt vondt i.

Jeg vil bare ha hele greia overstått, men gruer meg likevell til fødselen. Håper på å få en drømmefødsel uten noe tullball som gjør at jeg ikke kan få epidural...eller enda bedre, en fødsel hvor jeg ikke trenger epidural!

Jeg har lytst til å gå tur med bikkja i skogen. Jeg har lyst til å bli med minsten på lekeplassen. Jeg har lyst til å få lekestua hennes fiks ferdig med gardiner og kjøkken. Jeg har lyst til å tapetsere soverommet vårt.

Alt er liksom bare på vent nå. Jeg er bare så drittlei nå!

Skrevet

Melder meg på her jeg også! Er helt ute for tiden og bare griner. Termin i dag men har gitt opp å håpe på fødsel med det første. Har i stedet innstilt meg på å bli satt i gang om to uker og måtte skvise ut et 7 kilos mareritt. Jeg er så forkjølt og trøtt og lei at jeg orker ikke tanken på å føde en gang. Bekkenet har invalidisert meg fullstendig, så jeg sitter bare her, og kommer meg ingen vei. Ikke orker jeg å se venner og kjente heller, for vil ikke at de skal se meg sånn som dette. Like greit at ingen ringer, men jeg savner at folk sender meg sms og viser at de faktisk bryr seg. Var på kontroll i dag, og sfmålet var laaangt over gjennomsnitt, min vekt nærmer seg 100 kilo og blodtrykk var på stigende og humøret på synkende. Eneste trøsten var at legen mente de ikke ville la meg gå to uker over pga bekkenet.

Jeg hater å være sånn som dette her. Jeg er normalt ganske så optimistisk og flink til å se det komiske i situasjoner, men er så langt nede nå som jeg ikke unner noen.

Skrevet

Jepp! Jeg er forbi alt som heter termin, og i dag morges bang! tok tålmådigheten slutt. Skuffer meg selv med at motivasjonen jeg har bygget opp før fødselen forsvinner faretruende fort.

Skrevet

Hiver meg på her, ja...Er på overtid og mister nesten motet når jeg ser "alle" som føder før meg her inne.

Satser på å føde i natt igjen, jeg da:-)

Skrevet

Jeg henger meg også på her, enda jeg tror at mannen min er mer utålmodig enn det jeg er.

Har regelmessige kynnere noen timer hver dag, med smerter i rygg og litt stikking under magen. Tungt å få sove, og våkner hver gang jeg snur meg. Har ni dager til ul termin og fem dager til mens termin.

Håper at det skjer noe snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...