MrsReaff Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 sa ja til å passe datteren til ei venninne igår fordi hun var sliten og trengte en kveld til å slappe av på! ungen er 2 og et halvt år og har sovet hos meg inatt.. ringte akkurat venninna mi for å høre når hun hentet henne.. og da kom dommen.. venninna mi er FULL! faktisk møkka dritings.. hun har visst drukket siden igår... jeg skal ut litt senere idag,på møter og handling og div og sa ifra om dette igår da hun ble levert her.. men hva skal jeg gjøre da? kan da ikke levere jenta til mora når hu er full? hun har ingen annen familie her eller,de bor langt unna og kjenner heller ingen andre som kan passe hu mens jeg gjør mine ærend.. uff for en lei situasjon altså.. og den stakkars jenta går å spør etter mamman sin hele tida..
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Uff stakkars deg,kan du ta henne med deg på noen av avtalene dine eller er det vanskelig? Syntes ikke det er greit at moren tar seg av henne før i kveld hvis hun er dritings nå,har hun ei an venninne som kan ha henne noen timer?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Huff det er ikke greit å si, Hva skal du gjøre med jenta di imens du gjør disse tingene???? Skal du ha henne med kan du kanskje ta med den andre jenta og??? Ellers så kan jeg ikke komme på noe annet enn å ringe bv å høre med dem hva du skal ta deg til. Jeg mener det er mer enn uansvarlig av venninna di å drikke sånn når hun vet at hun må hente jenta si på formiddagen.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Det er klart du ikke kan levere jenten til moren så lenge moren er drita!Og ta deg en prat med moren når hun er edru..Kanskje hun bare skulle kose seg litt igår,og det gikk en smule for langt..Uannsett,så er det jo rimelig teit om det var en avtale at hun skulle hente jenten i dag...Kanskje du kan finne på noe med jenten,så slipper hun å savne mammaen sin hele tiden? Ekkel situasjon det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå