nr2eprins Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Det ser ut som om melk byr frøkena vår imot. Hun foretrekker vann til brødskiva om vi spør henne hva hun vil ha. I det siste har jeg gitt henne et halvt glass med melk til brødmåltidene, men den blir stående igjen. prøvde nettopp å gi henne en slurk, men det ser ut som om hun sliter med å få det ned. Orker ikke tvinge henne. Hun spiser yoghurt og andre melkeprodukter. Så det går vel bra tenker jeg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ikke noen problem=) Så lenge hun er gla i yougurt og ost + andre melkeprodukter så er det helt okej. Har to stykken jenter som ikke liker melk og hs har sagt at så lenge de spiser så mye yougurt og ost som de gjør så er det ikke noe problem. Elsdste på nesten 4 har akkurat begynnt å drikke sjoklademelk, du kan jo prøve å gi henne det hvis du gjerne vil at hun ska få litt melk i seg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 vil bare legge til at legen her sa en gang at de barna som ikke liker melk, somregel ikke tåler det heller! bare sier det så du kan tenke på det! De barn som ikke tåler melk forbinder det med magevondt, og vil ikke drikke det! sier ikke at hun ikke tåler det altså..men bare spnn til ettertanke:o)
ScaryMama Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har aldri likt melk! Etter jeg sluttet med mm så har jeg ikke drukket melk, og det går veldig bra med meg. Jeg spiser ost og yoghurt, men ikke hver dag. Mangler ingenting. Jeg kan legge til at jeg tåler det godt, men takler ikke smaken eller konsistensen. Æsj!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Er akkurat som deg, eller jeg tror jeg drakk melk til jeg var ti eller noe. Helt enig, det smaker helt forferdlig..... Barna mine har ikke tatt noe etter de slutta med mm heller. De har ikke tatt mme, velling eller melk.
murmelmamma Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 har du prøvd med biolamelk med smak? det ble vår redning for 4åringen vår liker heller ikke melk..så et halv glass om dagen av det får han...pluss youghurt og ost og sånn.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå