Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 I morgen er bursdagen til min eneste søster, hun døde av kreft så det er alltid en veldig tung dag for meg og mine foreldre. Var hos henne på graven i går kveld å pratet litt med henne men kjenner jeg blir så lei meg og gråter i lang tid etterpå. Så i stedet for å gå ut å spise i morgen som vi alltid gjorde skal jeg tenne lys og sette opp blomster på graven hennes. Ikke rettferdig. Uff måtte bare få ut litt for føler meg så ufattelig trist om dagen.
Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2007 Hun skulle blitt 35 år ... ingen alder det!
lille je Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Huff, føler med deg. Må være ufattelig tungt å miste ei søster.... Sender deg noen støttende tanker og håper du kommer deg greit gjennom en tung dag i morgen.
Torpekjærringa Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Å så grusomt ( skjønner godt at det er en forferdelig tid for deg! det er så urettferdig at unge mennesker blir revet bort så tidlig!! vil gi deg en superstor klem fra
Twig Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Uff, sånt er grusomt, rett og slett.. ( Sender deg mange tanker og klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå