elisa25 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 har fått min første mensen etter sp 7 uker siden. Og blør som en gris (mye mer en det jeg har gjort tidligere)og i tillegg komme det blodklumper.Er dette normalt,noen som har opplevd dette?
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fossblødde i 7 dager i min første mens etter MA. Tror d er ganske vanlig. Jeg bruker vanligvis å blø litt i 3 dager. Men d fortsetter ikke slik da, d er bare første mensen
elisa25 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Det var da godt å høre,for jeg håper ikke dette skal bli sånn vær gang
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Hei på deg, Jeg blødde sÅ enormt i den første mensen etter en SA i juni ...mye klumper og veeeeldig lenge !! .. ved neste mens (siste nå) blødde jeg faktisk litt mindre enn vanlig .. i tillegg kom den også litt tidligere enn vanlig .. 4 dager før (?).. Bruker å ha 28 dager på timen ) Det tar nok litt tid for kroppen å komme seg igjen! Lykke til med alt ;o)
elisa25 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 hvor lenge blødde du? er på dag 4 nå og det ser ikke ut til at det skal gi seg med det første,vanligvis blør jeg i 5
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Hei igjen elisa25 ) Jeg blødde lengre enn vanlig .. 4 dager med (super) mye og deretter 6 dager med mindre/spotting .. Har vanligvis 2 dager kraftig og 4 dager spotting! Jeg bødde veldig lenge etter SA også .. 3 uker eller noe Puuh...
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 jeg har også blødd mye etter mine to aborter (hadde en spontan og en missed) har vært klomper og mye mer blod enn vanlig, dette er nok helt normalt....og menstruasjonene som kommer etterpå igjen er lik de som man hadde før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå