Gjest Ut på tur Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er vandt til å ha tykt, blankt hår.... Nå henger det rett ned, er pistrete, blir tynnere og tynnere... Prøvde meg med en tur til frisøren klipp, farging og fikk noe super såpe og balsam.. men fortsatt kjipt hår
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 mitt hår har likt det godt Fått litt mer fall enn ellers... nesten krøller veldig gøy. ellers er det like tykt som det pleier... men merker at håra på beina vokser mye saktere enn vanlig.. håper det fortsetter sånn etterpå også
LilleTrolle Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Håret mitt nyter at jeg er gravid, tror jeg. Det vokser iallfall dobbelt så fort som før, i likhet med neglene (har aldri tidligere fått så lange negler som under svangerskapet). Men det går vel tilbake til sitt normale seg igjen etter fødsel, er jeg redd.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk veldig mørkt hår da jeg ble gravid så har lysnet det masse nå=) Nå kjennes d tykkere og bedre ut enn på lenge. Vokser gjør d også, så d liker å være gravid=)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Sist gang jeg var gravid var håret mitt nydelig og lekkert. Nå er det mer dassaktig for å si det sånn
julisol Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har mista krøllene mine! Hadde masse korketrekkere. Nå er det bare litt fall igjen.. Men mister nesten ikke hår i det hele tatt nå, så det har blitt veldig tykt! - Og ganske tørt og glansløst..
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Håret mitt er blankere og har mer fall, enn vanlig, og virker tykkere. Frisøren min sa at håret mitt nyter godt av å være gravid, sånn individuelt sett. Men så kommer jo amminga, spørs hvordan det blir da.. (;
Tpop Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Hehe, jeg har hatt dreds i 7 uker nå, så jeg aner rett og slett ikke:)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 håret mitt stor koser seg:) blankt å fint:) for en gangs skyld,hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå