Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Er i uke 31 i mitt andre svangerskap. Skal egentlig ikke klage for har hatt et fint og problematisk svangerskap så langt :-) Det er bare det at nå siste 14dagene har jeg blitt så utrolig trøtt & sliten :-( kjefter for minste ting og mister toldmodigheten veldig lett. Jobber ikke men har ei på 4år som også krever sin del oppmerksomhet. Er det normalt og bli så trøtt og sliten siste 2 mnd av svangerskapet da? Noen som har del likedan?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jepp er likedan, men har ingen andre barn å ta meg av jeg da. Så sånn sett er d greitt. Men jeg har også hatt et fint svangerskap fysisk sett..har vært verre sånn psykisk for meg..trøtt, sliten, lei og alt d der..
Yoggy ; ) Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Har det precis som dig..men min trøtthet har kommit lite senare ut i svangerskapet. Har 13dagar t termin idag og sista uka kænns det som om jag bara hade kunnat sova mig igenom dygnen, men har en aktiiv gutt på tre som trenger stimuli så blir ingen extra soving nej..Huff, tycker synd på han..Trøtt og iritabel er jag!! Suck..hoppas det sætter igång snart..er så klar!!!
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Følte meg litt bedre med tanke på at det er flere som har det sånn også. Nei får vell bare holde ut siste 2mnd og prøve så godt man kan tippper jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå