ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Vel jeg tror jeg er ganske så moden nedentil. har en del kynner og masserier. Skikkelig nedpress, kjennes ut som hode kommer! Tror jeg skal prøve dette i dag.. Sex kanel gå tur, gjøre ting i huset. trapper Noe mer? som ikke er så veldig stort og slitsomt. jeg har ganske så bekkenløsning og vil ikke slite meg ut før fødsel er i gang!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 bringebær te skal visst være et annet kjerringråd. 2-3 kopper daglig.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 drikker denne teen hele tiden.. men sexen har jeg utelatt en stund, siden jeg får så veldig vondt.. Men jeg tror det er verdt det! hihi. så får vi se om det skjer noe snart.. for jeg vil føde nå snart.
rosa og en blå Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 hehe.. ja. eg er også veldig lei.. er nå ei uke over termin.. 10 dager over mens termin.. angrer på ul-lyd. for då måtte eg ha fått overtidskontroll tidligere:)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 hoppe på føde kur du også da! så får vi se hva som skjer... kanskje vi har baby snart i armene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå