Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153877 (kjære sauen... jeg måtte bare... hihi)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Uff da sauen....har du ikke lært at du må si nei om du ikke vil..he he Ikke så lurt å gå på gresseferie i nederland skjønner du..hi hi
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 jeg var IKKE med på det. det var VOOOOOOOLDTEEEEEKT!!!!!! (VG Nett) I Nederland er en mann løslatt etter først å ha blitt arrestert etter sex med en sau. Siden sex med dyr ikke er ulovlig i landet, må det nå bevises at sauen ikke ville. Rettssaken begynner på mandag.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror du var med på det jeg... du brekte deg til det.... hehe. Nei men seriøst, er mye syke mennesker ute i verden.. (som vil ha seg med sauen..... i nederland... ikke nicket altså.. hoho)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 hehe ja jg klarte å breke meg til det =) hihi! Men seriøst, fy faen for en gris... puler en sau... haha grisen puler sauen... (ok, har sovet lite i natt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå