Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hvorfor/ hvorfor ikke? ) Så ut som et vondt mareritt med alle de spørsmålene hehe
♥2 små gull♥ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er med på den undersøkelsen. Man får et skjema noen få ganger i året som tar 10-15 min å svare på, og hvis det kan hjelpe forskning at jeg gjør det så gjør jeg det gladelig. Har ikke et så travelt liv at jeg ikke har tid til det
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Vi er med, og det går greit å svare på de spm..
lille je Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Hva er det? Jeg driver og svarer på no greier om meg og småen og allergi innimellom... Er det det?
♥2 små gull♥ Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Det store mor&barn undersøkelsen, masse spørsmål om barnets helse og trivsel, og din helse og trivsel, kosthold, vekt, sykdom osv. Fikk spørsmål om å være med på det når jeg var hos legen og fikk bekreftet graviditeten.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Du får det tilsendt i posten..Et laaangt hefte til både mor og far, skal gi fra deg blodprøver og de vil vite hvordan Ul gikk og alt mulig
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg husker ikke helt hvorfor, var så trøtt da jeg var gravid at jeg husker nesten ikke de månedene i det hele tatt, men er ikke med...
lille je Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Aldri hørt om. Kanskje vi ikke får være med her i Trøndelagen:)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Er med, og det er et vondt mareritt med spørsmål ja! Skrekkelig! Men gjør det for en god sak.
dama Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 vi var med med mini... hun er to nå, veit ikke om jeg får flere skjema i posten nå..
Honningmelon Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Ja, har prøvd å svare på de fleste. Fikk et nå for ikke lenge siden, og da var det spørsmål om ungen og ikke svangerskapet (etter fødsel), og det var det spørsmål om hvor lang/tung ved forskjellige aldre, så den har jeg ikke giddet å gjøre ferdig enda :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Jepp! Jeg elsker sånt jeg da Men m/b tar litt kaka innimellom.. Samme spm hundre ganger, bare med en liten vri..
*Rutletutt* Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Nei, det orket jeg ikke....ekstrem kvalme og alt - hadde nok med å komme meg gjennom dagene....
olla Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 Ja, jeg har vært med med begge barna. Tar ikke så veldig lang tid, bare avkryssing. Og kan jeg være med og hjelpe andre gravide/små barn i fremtiden, setter jeg gjerne av litt tid til det!!
Milletrille Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Vi er med, både jeg og sambo har fylt ut. Var fryktelig mange spm på et av de skjemaene jeg mottok, skulle tro de trodde jeg hadde skrevet ned hva jeg hadde spist siste 9 mnd! Ikke ta det så altfor høytidelig og hvis det er noe du ikke sikker på , så dropp å svare. Er jo bra å delta i en sånn undersøkelse da!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 er ikke med. det var så mange spørsmål om pappaen der som jeg ikke kunne svare på så jeg orket ikke.
Libido- Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Jepp. Og sendte inn blodprøver, samt prøver fra navlestrengen. Går til en meget god sak.
tvilling73, 05/07 Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er med for 2.gang nå. Det blir 21 mnd mellom barna og jeg har omtrent fullt ut ett slikt skjema i mnd nå siden jeg er med på begge to.. Sukker litt når jeg ser det i posten men tar det med en gang så går det bare 15-20 min. Går til en god sak. Undersøkelsen skulle vært avsluttet for en god stund siden men pga manglende deltakelse har de måttet fortsette. Mest stress syns jeg det er med blodprøvene, spesielt hvis en må sitte lenge å vente i kø på sykehuset. De blir tatt av både mor og far i forbindelse med ultralyden. Men tenker da at jeg har jo jobbet med skjemaene og må jo fortsette ellers er jo alt forgjeves.. stå på
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Ja, er med med tredje barnet nå. Fordi det vi i dag vet om viktigheten av f.eks hygiene, svk.kontroller osv kommer av forskning og ved å delta i forskning med å svare på spørsmål vil de klare å finne ut mer og mer som med tiden kan være til god hjelp for våres barn igjen. Kanskje kan de finne noe som redder liv som de ikke vet om nå?
Bellen^2 Skrevet 26. juli 2007 #21 Skrevet 26. juli 2007 Jepp, er med på Mor&Barn undersøkelsen. Takket nei til en annen undersøkelse vi fikk tilbud om rett etter fødselen (tror det hadde noe med diabetes å gjøre), da var jeg litt i ammetåka og følte jeg jeg hadde nok med den lille.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #22 Skrevet 26. juli 2007 Ja, det har vi gjort. Masse spørsmål, men ikke vanskelig, og det tar jo bare et lite kvarter for hver gang. Tenkte aldri på det som no' pes. Viktig at så mange som mulig deltar, forskningen får riktigere resultater av det. Forskningen på dette området er viktig.
SnupsaTupsa Skrevet 26. juli 2007 #23 Skrevet 26. juli 2007 Er med med minstesnupp. Pyton kjedelig, men for en god sak. Vi har noen kroniske arvelige sykdommer i familien begge to bl.a. så synes derfor forskning ang dette er viktig. Kunne ikke med førstesnupp, for da måtte vi reise så langt for de blodprøvene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå