tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 I dag kunne jeg endelig klikke meg inn på 2. trimester som førstevalg. Har vært å smugkikka her i noen dager nå, men i dag er jeg endelig medlem av klubben.... Rart å være "minst" igjen, men det tar nok ikke mange dagene før det kommer flere over fra 1. trimester og før jeg aner det så er jeg blant de "store" og erfarene igjen...
Kåva Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Velkommen :-) Jeg har ikke akkurat vært her så mange dagene selv :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Se der ja, nå dukker det opp flere fra 1. tri Kom hit i går, så jeg er også en av de nyeste her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå