dama Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 to åringen min skal ha drikke hele tida... og nå har hun tom vekket oss rundt kl 0500 to ganger på rad for å få drikke.... hun er i veldig god form ellers.. men hun skal drikke hele tida.. kan vel hende at hun er blitt vant til å få drikke hele tiden, fordi vi har gitt henne det.. og det er jo seff bra å få mye væske i kroppen... men, det er jo grenser også....
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ja, min gutt på 2,5 år drikker også mye. Særlig når det er litt varmt... Men han vil helst ha melk hele dagen, men får mest vann ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Vår på 10 mnd vil ha vann hele tida. Kanskje fordi vi drikker det? Han får seg en slurtk her og der og blir veldig fornøyd:)
dama Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 har vært innom tanken på diabetes.. men da burde hun jo være litt smådårlig i tillegg etterhvert.. få føling eller noe... men hun er jo ikke det... hvorlang tid kan det ta før man viser andre tegn? noen som veit?
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har en sønn som er melkegal..HAN maser etter melk hele dagen lang :/
alvis Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Gutten min på 2 år drikker også mye. "Eg vil ha vann" sier han flere ganger om dagen. Jeg husker en veninne av meg. Hun har en jente som er 4 nå men da jenten hennes var ca 1, 5-2 år så drakk hun hele tiden. Veninnen min som er sykepleier blev stresset og trodde hun hadde diabetes. Men hun hadde selvfølgelig ikke det, hun var bare så tørst:)
dama Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 hmm... er nok bare fordi hun er tørst.... men det får en jo til å tenke også.....
murmelmamma Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 hvis hun i tillegg til å drikke mye går mye på do...er litt irritabel og hissig...kaldsvetter og ikke helt i form..så kan det være diabetes... men hun har da ikke føling...men heller veldig høyt blodsukker...man får føling når man har for MYE insulin i kroppen..dersom hun har for lite så får hun høyt blodsukker.... er fort gjort å sjekke om det er det da...
dama Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 ah! nice... takker for info.. hun er fullstendig uten hemninger, men kaldsvetter ikke og er hysterisk blid og glad... og hysterisk engasjert, sint eller fortvila... så da tenker jeg at vi slapper av enda en liten stund...
Twig Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Jaa, ho her og.. samme alder ikke bra med for mye heller.. setter koppen litt vekk når ho har drukket endel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå