detgårihundre Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 får bare negative tester..mensen har ikke kommet enda da..men er jo første pp etter pilleslutt så kan vel ha noe med det å gjøre. Synes bare det er så rart at jeg har kjent så sterke graviditetssymptomer i mange dager for et par uker siden, og så litt igjen i dag..hmm..Kjenner mensmurringer, svake "rieliknende" smerter (ikke i rykk og napp som rier, da men de sitter på samme sted liksom), sulten og trøtt er jeg også..Skjønner ikke noe jeg. Kan man få slike symptomer av andre grunner, som f.eks at kroppen er litt ublananse etter pilleslutt eller noe.. Noen som har opplevd liknende? Har ikke så mye peiling selv siden det gikk på første forsøk med nr 1;)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet ikke noe særlig om dette heller. Men kan være at mensen ikke er blitt regelmessig siden du nettopp har slutta med pillen. Eller så er det vel mulig du er gravid...eller kanskje har hatt en ma...mulig at gravitest ikke vil slå ut da, men dette vet jeg altså ikke. Ikke meningen å skremme deg, håper på det beste for deres del. Ta et tur til legen så han kan sjekke deg skikkelig.
detgårihundre Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Takk for svar.. Skjønner at ingen egentlig kan svare på det da..men hyggelig at du tar deg tid! Har vært inne på samme tanken som deg også i grunn..men har jo ikke kommet noe blod heller..og det gjør vel det etter ma eller sa? Også var det symptomene igjen i dag da..hm.. Kanskje bare kroppen som strever noe verre med å komme igang med eggløsning og slikt igjen..ikke veit jeg!
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Ved sa kommer det jo blod, for da aborterer du. Men ved ma så kommer det ingenting for da er babyn død uten at kroppen støter den ut.
detgårihundre Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 ok, takk for oppklaring.. Håper ikke det er det da..uff.. Men har man symptomer da da? og hvordan skal man kunne vite at det har skjedd? med ma..
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Vet ikke om de fleste som har hatt ma visste at de var gravide først, så vet ikke med symptomene. Men tror det er legen som finner det ut, ved evt bekymring fra den gravide. Men nei uff, her håper vi på det beste. Kroppen kan jo gi symptomer på graviditet på bakgrunn av psyken, nå som du håper på en graviditet.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Hadde en venninne som mener hun ikke slo positivt ut før i uke 5... vet ikke om dette stemmer, men hun mener det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå