Gå til innhold

Dilla på Oh Boy! :) Mmmmmm :) Noen andre med dilla på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke det mest sunneste, men er melk iallefall :P

Hva har dere andre dilla på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ritz-kjeks, sviskeyoghurt og bonaqua med sitronsmak (uten kullsyre) ;o)

Skrevet

Isbiter...bare MÅ ha det...har masse isbiter i frysa.

Gikk rundt på jobb med en pose mr.iceman isbiter...var noen som lo av meg da ja.

Ellers har jeg litt ekstra saltbehov.

Skrevet

har ikke hatt dilla på noen ting egentlig jeg, men nå fikk jeg veldig lyst på Oh Boy! :)

Skrevet

Bringebær, vannmelon og kaker (dessverre)!!

Skrevet

Iskald porøs melkesjokolade

Skrevet

Hadde også en periode dilla på o'boy og Helmelk( :/ ).. men nå er det gjende kjeks med karamell som er tingen!

Skrevet

VANN.....isvann... smaker helt fantastisk!!

Skrevet

stratos i biter og pepsi max (noe jeg hatet før) =)

Skrevet

cripps pink epler (tror jeg de heter), sjokomelk og pisket kremfløte med kakaopulver :s

Skrevet

Det er fælt å si det, men også i dette svangerskapet har jeg helt dilla på lukten av furunål grønnsåpe. Vasker og vasker og tar meg en sniff av flaska i ny og ne. Tror ikke det er så sundt for barnet, så jeg prøver å beherkse meg, men gi meg et badekar fullt av furunål grønnsåpe, og jeg hadde vært i den syvende himmel=) Hehe...

Ved slutten av forrige svangerskap vasket jeg hele huset to ganger om dagen bare for å kunne sitte å nyte lukten etterpå.... Det gikk over en flaske i uka....hehe...Åååååå tror jeg må vaske litt gulver nå jeg.....

Skrevet

Hihi. Du er ikke den eneste fillyfjonka. Jeg er totalhekta på lukten av Ajax vaskemiddel jeg, lukter himmelsk. Hender seg jeg må innom skapet med vaskemidler når jeg skal innom kjøkkenet, og ta meg en liten sniff eller to ;-)

Ellers så er jeg blitt hekta på brødskive med sjokade, vannmelon, lakrisal, og vann med knuste isbiter. Klarer ikke å tygge istykker hele store isbiter.

Skrevet

svart lakerol (umulig å få fatt i nå), iskaldt vann, supersurt godteri, skikkelig salt lakris, frukt, bær, smoothie, hvit saus, ihjelkokte salte poteter og ... jepp, nå kommer bomben.

Det jeg har fått mest dilla på er å

skjære i og trykke på rå biff.

Skrevet

O boy går ned på høykant her også! Samt epler og nektariner.

Skrevet

JAHHHH!

Jeg tar et glass iiiiiiiisssskald skummamelk, har oppi oboy og drikker det med sugerør. Flere ganger for dag.

Skrevet

Hehe. Ser det er endel som har dilla på isbiter. Det hadde jeg også med nummer 2. Det eneste svangerskapet vi ikke hadde isbitdispenser i kjøleskapet....Men nå er det nr. 2 selv som har dilla på isbiter. Sitter og mumser knust is nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...