Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg plages altså.. det er nesten så sengetøyet er vått (iallefall rått) når jeg legger meg.. og klærne er litt rå når jeg tar de på meg.. føles liksom ikke like nydusjet da kan du si... noen som har råd? Hjelper det med sånn luftrenser eller fuktfjernermaskin (hva nå enn de heter igjen) bor i ski kommune inni gjørmeland så det hjelper jo ikke akkurat det heller kan du si angreeeeeeee på huskjøp nå ja - hvis det skal være sånn så vet jeg ikke om jeg viiiiil bo der
Serial mom Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Du må komme på andre sida av Oslo,vettu! Her har vi det tørt,svalt og deilig,he-he! ;-p Hva med en liten airconditionmaskin da? Den fjerner fuktigheta og kjøler ned kjempedeilig. Hadde en da vi enda bodde i sentrum,og hadde STOR glede av den på sommer'n.(leier ut leiligheta med AC nå,og de er sjeleglade!) Koster vel rundt 3000,- på Elkjøp eller no,og har hjul,så du kan flytte rundt på den. Den har en slange som du bare slenger ut av vindu,og så tetter du bare vindusåpninga med et håndkle eller no,så blir det helt tett. (maskinen veier rundt 45-50 kg)
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Haha... gni det inn.. var litt pris som avgjorde.. og litt at jeg pressa på sambo for å få fortgang i flytting.. dakal han - han er mer misrabel enn meg.. jaja - vi får bare bo og bo til vi har råd til bedre - nærmere - tørrere og større..
Serial mom Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Vi har da bygdetilstander på denna sida også!(Røyken) Bare snakk om å svelge nkk kameler mtp rushen inn på E18....:-( Vurderte andre sida,men sjøen her avgjorde(ikke at man har råd til ny båt på en stund,men en gang kanskje....) Lotto,anyone???
Serial mom Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Men seriøst,den airconditionen funker som faen,blir helt tørt og kjølig med èn gang! Vel verdt pengene!
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 men det er kjølig.. bare fuktig i tillegg. skikkelig trivelig - not og ja - jeg søker på slike ting nå det finnes noe som heter avfuktere også takk for svar karamell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå