Gå til innhold

Hvor mye TV/DVD ser deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 20 mnd har begynt å interresere seg veldig for noen programmer, noe som fører til at han maser om å se Teletubbies eller Elias så fort han kjeder seg litt.....

Han ser litt på barnetv kl. 18, og litt på barnetv på morgenen når jeg lager frokost nå på sommeren. Ellers er det litt DVD en sjelden gang.

Syntes ikke han ser mye Tv, men morsomt å sammenligne litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. Har ikke tid til å se tv når han er våken :o) Hører heller på musikk.

Skrevet

Vi har ikke TV på så lenge snuppa er våken, så hun ser aldri på TV.

Skrevet

We have tv on all day.and my daughter is not interested in it

Skrevet

Hm. Her velger jeg å være anonym, for jeg skjemmes litt:-)

Men min knert er 16 mnd og det første han gjør når han våkner om morgenen er å løpe til TV `n og rope "Eias". Jeg var borte fra han en uke pga et dødsfall i familien og pappan hadde da kjøpt 5 Elias filmer til han, for han var syk noen dager. Fikk helt sjokk da jeg kom hjem og ungen sprang rett til kjøleskapet og ropte melk, og så videre til tv`n og ropte elias.

Det ble fort en rutine med elias... Jeg lar han se litt om morgenen, eller det vil si, tv`n står på mens han løper rundt. Om ettermiddagen hender det jeg skjærer opp frukt og har i en boks og så setter jeg han foran tv`n. Da kan han gjerne sitte og kose seg i opptil 15 minutter. Han interesserer seg imidlertid ikke for annet barnetv...

Før jeg reiste bort hadde vi sett Teletubbies på Youtube en gang i blant, og det hender enda han peker på pc`n og sier "La La" :-)

Er bevisst på at det ikke skal bli mye tv titting, men må si det er godt av og til, at han kan sitte i ro også. Han er en meget aktiv krabat.

Skrevet

Småen er 22 mnd og pleier å få sjå ein omgang med Byggmester Bob eller Postmann Pat utpå ettermiddagen når han er sliten og eg skal lage middag/rydde litt.

Dei siste mnd har vi budd hos svigers og har då hatt tv på soverommet vårt, noko som har ført til at småen har fått sjå litt dvd før vi har stått opp i blant... (vanvittig godt å kunne halvsove den ekstra halvtimen)...

Han ser lite barne-tv, på dei tider av dagen gjer vi oftast på andre ting.

Skrevet

Frøkna på 17 mnd. pleier å få se på tv når jeg lager middag.. eneste måten jeg får lagd middag på=) Hun er veldig glad i Pocoyo og vennene på solflekken=)

Men resten av dagen står tven av.. og det ser heldigvis ikke ut til å bekymre henne=)

Skrevet

15mnd, og ikke interessert!

Skrevet

Ser ikke på tv. Har ofte på tegnefilmer om tvn er på men ser aldri på det, kan kaste et blikk på det i 1min men det er det lengste ja. Og når skippy sangen kommer står han å danser mens han ser på det. :)

Skrevet

hun er 19 mnd og ser kanskje 10 min i uka eller noe sånt. Nå står TV'en gjerne på om ettermiddagen pga Tour de France, hun går forbi og sier "heia heia" og steller videre med sitt. hun er ikke interessert, har ikke tid og roen til å sitte stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...