Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Oi oi... dette hadde jeg ikke noen tro på... men virkningen kom umiddelbart.. Kom 2 tak raskt og kraftig rett etter jeg hadde spist ferdig.. spørs om det kommer noe mer... jeg må innrømme at jeg ikke tror helt på det.. men men verdt forsøket. Jeg spiste en bolle risgrøt med litt ekstra store mengder kanel. Skulle inn hit for å spørre hvor lenge jeg kunne regne med å vente før jeg ev merket noe... men så kom takene... skikkelig i ryggen... Men ikke flere imens jeg har skrevet dette.. så.. jaja var et uskyldig forsøk på å få igang saker.. var faktisk veldig godt med grøt, jeg elsker rigrøt.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 ojoj, ser ut som om ting er på gang hos deg =)lykke til da, får håpe det skjer noe snart...
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Du er jo fødeklar da lille luringen....he he ;o) Men godt det smakte med grøt da...og får håpe fødselen er igang snart!! Masse lykke til ;o)
strekkmerketrollet Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Lykke til! Håper det skjer mer i dag da
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Det ser ut som du er virkelig klar for å føde. Gleder meg til jeg kommer så langt. Du får holde oss oppdatert og fremgangen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har ikke helt troa på det bare.. fødselen skjer nok ikke før 8-9 august.. det har jeg av en eller annen grunn ment hele tiden. Kroppen har lurt meg i flere dager nå.. så. Tigergutten kommer når han er klar for det.. er bare veeeeldig slitsomt disse siste dagene.. hehe..
detgårihundre Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Så bra det er i gang! Lykke til!) Men jeg tror det var tilfeldig da..hehe..eller at det er forskjell på folk bare.. for jeg spiste tilsammen STORE mengde kanel, men fødte ikke før 12 dager over termin..
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 da tar jeg litt jeg å.. så får vi se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå