Gå til innhold

står dere opp likt med barna deres ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos ei veninne for noen uker siden, og der fulgte de henne opp slik ved 7.30 tiden slo på disney channel og gikk og la seg igjenn til rundt kl. 10.00 både mamman og pappan..så når jeg sto opp satt hun alene og så på tv ... Dette skjedde vær dag ... Og tv'n sto på heledagen...kan opplyse om at dattera er 3 år.

Er det jeg som reagerer eller er dette normalt ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg stár opp likt med barna mine, og/eller de likt med meg :o) De er hhv 2 ár og 4 mnd, og 14 mnd. Hadde ikke latt de vaere alene nár de er sá smá nei. Hender av og til at jeg dóser pá sofaen mens de leker eller ser pá barneteve pá morran, men er i samme rom ja.

Skrevet

Hender jeg slår på barne-tv i helgene til to-åringen da. Soverommet er like ved, og hun løper litt frem og tilbake..

Skrevet

Vet ikke, men ikke noe vi kommer til å praktisere når sønnen vår blir så stor. I dag står vi alltid opp med han i 6.30-7.00 tiden, men vi bytter litt på i helger/fridager :) Også hender det vi skal en masse og vi står opp begge to :)

Men jeg må innrømme at vi har tv på soverommet og når han blir litt større håper vi på å få han til å kose seg til kanskje sånn ved 8 tiden med oss og litt tv. Sånn i helgene altså.

Skrevet

Ungene våre våkner sånn i halv 7 tiden hver dag....vi ligger gjerne til kl er ca 9...mens ungene leker på rommet sitt som er vegg i vegg med vårt rom...de er 2 og 4 år. Rommet ser ofte ikke ut..men de koser seg og jeg og min mann får litt "luksusfølelse" av å kunne sløve litt..

vi bruker ikke tven om morgenen...men kan nok ikke se vekk fra at når de blir litt eldre så kan vi gjøre det av og til......men hver dag og hele tiden...nei..

Skrevet

der hadde eg og reagert! Tenk på hva jenta hadde funnet på noe farlig....Her står en av oss opp med Lukas, slår på tv og koser oss i sofaen. så spiser vi litt frokost og den som er våken begynner med husarbeid el er på dataen, mens Lukas leker litt og kikker litt på tv....Hadde aldri latt han stått opp alene(men så er han jo bare 19 mnd da) har hent eg har duppet av mens vi har sittet i sofaen, men aldri lagt meg med vilje....

Skrevet

Om dette er fast praksis hos folk aner jeg ikke - men jeg HÅPER virkelig ikke det.

Skrevet

Det hadde jeg også reagert på! Vi står opp samtidig alle 4 =)

Skrevet

helt enig !!! jeg satt og obesrverte litt ... (litt slik nanny gjør ) haha...og da tok hun kjøkkenstolen bort til komfyren og klatra opp til kjøkkenskapet og fant seg masse godteri ... frokost var det ikke før 11 - 12 tiden ... da hadde hun dusja og ordna seg .. pluss amma den lille...men slik er det når de sitter oppe om natta og ser på film ...

Skrevet

jeg står opp med gutten min (han er 5 år) i helgen (og nå i sommerferien). vi lager god frokost og spiser sammen. så ammer jeg jenten min og legger meg litt nedpå igjen en times tid, dersom hun sovner da. da sitter gutten min og ser på film eller barnetv. men jeg vil presisere at dette IKKE skjer hver dag i sommerferien.

(pappaen og jeg veksler på å stå opp med ungene også.) :)

Skrevet

Vi bytter som regel på å stå opp med barna, men uansett så skal jeg ærlig innrømme at det blir en del tv-titting om morgenen i helgene. Noen ganger tar vi barna inn i sengen til oss, så de kan se på tv, mens vi slumrer litt til. Tv'n skrus uansett av før frokost, som er i ni-tiden (med oss alle fire).

Skrevet

Nå står vi opp tidlig m lillesnuppa på 6 mndr, etter jeg har stelt henne og gitt henne mat, vekker jeg de andre to. Før vi fikk henne sto guttaboys opp selv, satte på tvenmog så kom vi ruslende sånn i halv ni-ni tida. De er nå 6 og 9 år gamle. Det jeg reagerer mest på er at hun ikke fikk skikkelig mat i seg før 11.30!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...