Gå til innhold

hvilken sportsvogn kan romme en voksipose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på (evig) jakt etter den perfekte vintervogna, hvor snuppelita kan ha det lunt og godt selv i den verste snøføyka i vinter. Hun er snart ett år, så det er altså sportsvogn jeg vil ha. Ikke så altfor dyr heller. For tiden vurderer jeg Emmaljunga Scooter og Teutonia Rocky. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK Joggster Twist rommer en voksi og en del til. Brukte min i hele vinteren som var og den var super da.

Skrevet

Det er jo gaaaanske stor forskjell på Scooter og Rocky i forhold til TFK da..!

Vi er godt fornøyd med OTH, passer bra med voksipose og er god å trille, men den er dyr til å bare være sportsvogn. Brio Race brukte vi til storebror, og han sov i voksien sin til han var nesten tre år, så den er helt super :-) Stooor og lun kalesje, bred og god sittedel, gode hjul (men bedre om man kjøper den med lufthjul!) og stor handlekurv under vogna. Et knallkjøp! Teutonia Rocky er stor og tung i forhold, særlig tung, ville heller sett på Teutonia Timmy i stedet om du vil ha Teutonia, men de er generelt ganske smale i sittedelen da..! Scooter og Race er ganske like, men jeg liker definitivt Race bedre :-)

Skrevet

Simo sin sportsvogn er god.Veldig god plass til voksipose også.

Skrevet

simo sin trille (sportstrille 100 og 123) er i allefall brede nok.

2-åringen vår som er 90 cm lang og 14 kilo tung har sovet i sånn vogn med voksipose i hele vinter -

god å trille, stor kalesje, aner ikke pris - for vi kjøpte en brukt siden den primært skulle brukes som sovevogn i barnehagen

Skrevet

Jeg liker Timmy veldig godt ja, mammmamia. Vi er jo ikke nødt til å bruke voksiposen. Får sjekke ut posemarkedet først :-)

Skrevet

Den koster 2499,- Nettopp kjøpt simo trille 123 og er veldig fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...