hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Og betaler dere da med kort? Det er noe jeg har veldig lyst på ser dere, men jeg må i tilfelle betale med kort. Er litt usikker på om jeg tørr det.
Nyseryllikberta Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jaaa! Har ikke våget meg på e-bay foreløpig da, men kjøper kosmetikk på Strawberrynet og crocs fra Taylor, og mp3 og øretelefoner, og, og , og...
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jepp gjør det hele tiden aldri hatt noe problem.
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Har handlet litt på nett med kort ja, aldri vært noe problem. Går mest i barneutstyr (klær, smokker, leker osv), eller flybilletter. Bøker//dvd/cd'er handler jeg også.
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Hvor er det du har tenkt å handle da? Fins mer og mindre seriøse sider der ute
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2007 Hmm, kanskje jeg skulle prøve da? Det er på platekompaniet jeg har tenkt å handle i såfall. De hadde den samme på cdon, men 50 kr dyrere. Der kan jeg få rekning med pakken, men ikke på platekompaniet.
så var vi 4 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 jeg handler masse på nett og betaler som regel med kort da. ikke noe problem. Men se an butikken litt.
lille je Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har handla mye på nettet fra Platekompaniet. Aldri vært noe tull, og varene kommer kjapt.
m@rie82 Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 jeg har kjøpt billetter og handlet en del klær på nettet. går fint å betale med kort, men som regel betaler jeg ved postoppkrav.
Nyseryllikberta Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Platekompaniet er veldig trygt, der må du frem med den "bankdingsen" din når du handler.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2007 Ok- da tror jeg at jeg bestiller. 1.sesong av criminal minds. Jeg har ikke sett noen av episodene- gjett om jeg gleder meg til å se de!! Blir nok ikke så sosial de første dagene etter at jeg har fått de. Hehe
selfangerkjerringa Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Platekompaniet har jeg handlet en del på ja. Aldri noe krøll Lykke til med din første netthandel!!!
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2007 Takk- blir spennende dette ja:) Har kjøpt flybilletter og kinobilletter før, så jeg har jo egentlig handlet på nettet før da...
grå :) Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 når man handler på nett nå så får man ofte opp en kobling til nettbanken sin der man må skrive inn en kode fra nettbanklappen eller fra den lille greia som gir ut bankkoder. skal du ha faktura trenger du sikkert ikke bekymre deg over det
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. juli 2007 Da er den bestilt:) Det virka ganske trygt ja, den kopla på en måte opp til nettbanken, og jeg måtte skrive inn både personlig passord og kode. Og rett etter at jeg hadde fått mail om prdrebekreftelse, kom en ny mail om at de sender ordren min i dag:) -gleder meg som en liten unge:)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 ja nettet har jeg handlet på i mange år og brukt kortet har jeg og. Var faktisk så tidlig ute med netthandel at jeg husker folk kikket på meg med stoooore øyne da de fant ut jeg hadde handlet på nettet hehe. Jeg tror trygt du kan legge igjen kortnr ditt i norske seriøse bedrifter sine nettsider, men tenk deg litt om hos de mindre utenlandske stedene. Samme forsiktighetsregler med netthandel som med utenlandsreiser pleier jeg å si )
lenej :o) Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 ja, handler alt mulig på nett, siden jeg bor i gokk... å betaler emst mulig med kort, hater å få regninger!! driver å handler en god del, (og da mener jeg MASSE) fleece, stoff og div fra danmark, å det betaler jeg emd kort da, over nett. har holdt på med kort betaling i årevis!!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Handler endel på nettet ja:) Noe betaler jeg med kort, har gått helt greit det;)
Blue Lady Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Ja! handler MASSE på nett, har stort sett handlet alt til babyen på nett, både i Norge og utlandet. Aldri hatt problemer med å betale med kort eller å få varene jeg har betalt for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå