Ranveig R Skrevet 26. juli 2007 #26 Skrevet 26. juli 2007 Vi har ein svart hankattepus som blir 6 år i september. Skal nok ha ein katt til, må berre komme oss i hus først. Har hatt veldig lyst på ein pølsehund, men då broren min fekk seg ein valp bestemte eg meg for at hund vil eg aldri ha... I såfall måtte det vere ein som var voksen og ferdig oppdratt... Det er jo verre enn å oppdra ein unge jo! Då vi gjekk tur her i forrige veke møtte vi forresten nokon som hadde ein minigris (og den var vanvittig skjønn) så det har eg veldig lyst på no, men eg trur dessverre ikkje eg får mannen min med på det. Nei, det blir vel ikkje noko anna enn katt(ar) på meg. Men så jo kattar og dei herligaste dyra i verda, så det går jo greitt ;o)
Knøttefrøken Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 26. juli 2007 hei du! jeg har hørt det samme som deg alt fra 6-8,har også hørt om noen som blir eldre.... Så lenge man steller pent med de og de får frisk luft, mat og vann og noen som bryr seg om de, så burde de jo ha det topp..hehe
lillespirenmin Skrevet 26. juli 2007 #28 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har en flatcoated retriever på 2,5 år og en kinesisk nakenhund på 1,5 år. Skikkelig radarpar:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #29 Skrevet 27. juli 2007 GRaviditet & katt da?` Noen som har noe tanker rundt dette? Samboern min haaaater katter & hater katta vår. Å han har bestemt seg for at det er skummelt å ha katta rundt babyen , å at den kan gå til angrep så fort vi snur ryggen til Forbanna piss preik spør du meg , men hvordan håntere dette?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 27. juli 2007 #30 Skrevet 27. juli 2007 vi hat 2 hunder. en newfonlender (eller hvordan det nå skrives) på 5 år og en liten blandings hund på 4 mnd. pluss en papegøye på snart 4 år.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #31 Skrevet 27. juli 2007 har en nydelig guttepus på snart 8 mnd. nydelig tigergutt. hehe neste uke er det kastrering.. stakkers
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. juli 2007 #32 Skrevet 27. juli 2007 jeg har hest og en hund og en liten ponni som jeg gleder meg til lille jenta skal ri på
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 27. juli 2007 #33 Skrevet 27. juli 2007 Kanskje sibirkatt er løsningen for dere? Det er veldig mange allergikere som tåler den. (Har veldig lyst på en selv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå