Gå til innhold

hadde en fæl drøm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff i natt har jeg ikke sovet godt...hadde en drøm om at sambo hadde en annen dame og hun var også gravid.ca like langt på veg var vi begge.han insisterte på at jeg ikke måtte si noe til henne.hun var en dame i 40 årene og var kristen.mens jeg er 24.så det var litt forsjell.

det endte med at vi flyttet i en hytte i skogen sammen.han bytta på og sove litt her og litt der men han ga hun andre mye mere oppmerksomhet og hun visste ikke om at vi var sammen.

det var masse detaljer rundt dette og uansett om jeg våkna så drømte jeg videre etterpå.....tilslutt orka jeg ikke mere av dette og tvingte han til og si sannheten....

litt ekkelt med alle disse rare drømmene man har som gravid.

noen andre som har drømt noe merkelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt flere fæle drømmer om at sambo går fra meg, har en annen på si o.l. Våkner opp helt forstyrret og på gråten, da er det godt å kunne krype under dyna til ham og få litt trøstende kos :)

Vi er vel kanskje ekstra tilbøyelige til å drømme sånne ting nå i og med at vi er i en sårbar situasjon

Skrevet

jeg har også hatt noen fæle drømmer!! spisielt husker jeg en drøm jeg drømte i mitt første svangerskap!!

jeg drømmte at jeg, mannen min og foreldrene mine var på resturant!!

satt egentlig å kosa oss!!

så spente ungen i magen, sånn akkurat som den kjempet imot noe!!

jeg ble redd å sa det til mammaen min at jeg trodde det var noe galt!!

vi gikk mot badet for å snakke sammen!!

da så jeg bare hodet til barnet inne i magen som stakk fram og gled tilbake, akkurat som den kjepet imot men døde!!

var skikkelig ekkel drøm!! alt var så detaljert!!! var ikke så lett å få skrevet den ned!! e jo en stund siden jeg drømte den, så noe av detaljene har jeg jo glemt!!!

har også drømt en ekkel drøm denne gangen, den var vel enda ekklere men den må jeg innrømme at jeg har glemt igjen!!

man drømmer så mye rart nåer en er gravid!! å alt blir så veldig levenes!!! har lest at det er helt normalt i ett svangerskap!!

Skrevet

Hehe, jeg drømte at jeg var helt fortvilet fordi jeg ikke visste hvem av mennene i feltet der jeg bor som var far til barnet jeg bærer. Jeg grublet fælt over dette i drømmen for jeg kunne ikke for mitt bare liv huske at jeg hadde hatt sex med noen av de..Huff, var glad når jeg våknet, hehe.

Skrevet

eeh ja.. for å si det sånn, jeg drømmer MYE rart!! Her hin natten drømte jeg at brukte vi motorolje (!!!) som glidemiddel, og jeg våknet opp i full visshet om at hele opplegget der nede var etset vekk.. huff.. mye rart man skal drømme..!

Skrevet

uff, ja her går det i drømmer som handler om at min kjære har en annen på si. Våkner av at jeg roper å skriker mens tårene spruter. Han blir like frustrert hver gang. hihi:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...