Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Sender masse fødestøv til deg ;o) ********** ********* ******** ******* ****** ***** **** *** ** * Og der var h*n ute )
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 He, he....ikke helt enda...men forhåpentligvis går jeg ikke mer enn fem dager over (gjorde det sist). *Suuuger til meg fødestøvet* )
*RutIetutt* Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Takk:o) Nå begynner jeg å bli utålmodig for alvor....er SÅ kjipt å gå over....(
Fabelaktiv Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Ja.. egentlig så skulle man fått oppgitt siste "vanlige" dag for fødsel - altså to uker senere enn det man får nå slik at man virkelig var på overtid når man kom over termindato.. vi lurer oss jo selv ved å ta en snittdato.. men jeg skjønner altså - håper jeg slipper å gå "over" selv
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 uff ja det hadde egentlig vært bedre... begynner å bli dritt lei selv og har fremdeles hele 7 uker igjen til termin jeg... fy f*** hvordan skal jeg holde uuuuut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå